Hr. Aktiv Skrevet 10. februar 2019 #1 Del Skrevet 10. februar 2019 Hva er greia med å ikke svare når du får et hei fra en du liker og har matchet med på Tinder? Dette gjelder damer på Tinder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Del Skrevet 10. februar 2019 Si det, menn gjør det samme. Aldri skjønt greia med å matche med noen man ikke vil snakke med. Anonymkode: 0642e...10d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg svarer ikke med mindre jeg får spørsmål som er innbydende eller han forteller meg noe om seg som gjør at jeg får lyst til å svare. Jeg hilser ikke på hvem som helst mennesker som sier hei og bare hei til meg på gaten heller selv om jeg syns de ser kjekke ut ved første øyekast. Anonymkode: 55528...4f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg er dame på tinder og opplever ofte at menn ikke svarer uansett om jeg bare skriver "hei" eller noe morsomt f.eks. Og til og med de som tar initiativ og virker sykt på bare slutter å svare helt ut av det blå eller sletter meg. Til og med sist uke var det en som sletta meg som hadde bedt meg ut på date et par dager før. Det kan selvsagt ha noe med at jeg skriver og spør på en måte som signaliserer at jeg er interessert i et forhold, og som man vet er langt i fra alle menn interessert i det der inne. Så det er egentlig ikke så mange jeg ender opp med å skrive med over lengre tid eller som jeg ender opp på date med. Det virker som at mange både menn og kvinner egentlig kun er på Tinder for å kikke og få bekreftelse. Folk mangler folkeskikk der inne. Anonymkode: 5b552...6b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 10. februar 2019 #5 Del Skrevet 10. februar 2019 Dessverre har deg skjedd at jeg har sveipet feil vei.. Men synes det blir for dumt å si, så lar dem da heller "tenke sitt. ". Det kan også være at det "skjer for mye " at jeg ikke kan svare alle. ( egentlig kun da jeg var ny ). Tinder er et overfladisk sted. Så jeg tenker at man ikke må ta ting personlig der. Jeg svarer ellers alle jeg skulle matche med. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McMary Skrevet 10. februar 2019 #6 Del Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarer ikke med mindre jeg får spørsmål som er innbydende eller han forteller meg noe om seg som gjør at jeg får lyst til å svare. Jeg hilser ikke på hvem som helst mennesker som sier hei og bare hei til meg på gaten heller selv om jeg syns de ser kjekke ut ved første øyekast. Anonymkode: 55528...4f3 ?!?! Hvorfor er det den som skriver først som må klare å skrive noe kult, bevise at han/hun er "verdt" tiden? Når man matcher er det begges oppgave å bli kjent. Selv om noen bare skriver hei, svarer jeg alltid en match og prøver å gjøre mitt for å få en samtale i gang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg har gitt opp å si hei først, fordi så mange ignorerer det. Selv så svarer jeg alle, står det i profilen min også. Anonymkode: d0bc8...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 10. februar 2019 #8 Del Skrevet 10. februar 2019 Hvorfor skal en dame svare på et enkelt "Hei" om hun får meldinger fra flere fyrer som skriver mer interessante meldinger? Den harde sannheten er at dersom du skal komme unna med å være lat, og ikke sende mer enn et "Hei" så må du være bra kjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #9 Del Skrevet 10. februar 2019 1 minutt siden, Minesveiper skrev: Hvorfor skal en dame svare på et enkelt "Hei" om hun får meldinger fra flere fyrer som skriver mer interessante meldinger? Den harde sannheten er at dersom du skal komme unna med å være lat, og ikke sende mer enn et "Hei" så må du være bra kjekk. Som dame så vil jeg si meg helt uenig. Om noen kommer inn å skriver "BØ!" som første melding så blir jeg litt sånn "WTF", om du skriver "Heisansveisan dude, what's uppppp" så blir jeg litt sånn "ooooookey". Sier du hei, så sier jeg faktisk hei tilbake. Problemet er når samtalen går som så: Han: Hei Meg: Hei Han: Skjer? Meg: Spiser middag, der? Han: Ikke mye. Ser etter her du da? Meg: Noe seriøst, du? Han: Bra, meg også og det er det....om det er slik i et døgn så er det bye bye. Jeg kan stille spørsmål etter det, men nei, bomstille. Det som gjør at jeg ikke svarer er når noen skriver "Hei, er du keen på litt pikk?". Da unmatcher jeg tvert. Dersom vedkommende skriver flere meldinger på rappen om sex, så svarer jeg bare "Ok" helt til han gir opp på pur faen, litt gøy må man få lov til å ha. Anonymkode: d0bc8...8f9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg svarer nesten ingen av de jeg matcher med desverre, jeg er ikke like interessert i alle jeg matcher med, noen er mer interessante enn andre og da prater jeg kun med den som er mest interessant. Er bedre å la vær å svare enn å fortelle at: hei, du... beklager men jeg fant en som var mer interessant enn deg! Anonymkode: bc567...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 10. februar 2019 #11 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) 18 hours ago, AnonymBruker said: Som dame så vil jeg si meg helt uenig. Om noen kommer inn å skriver "BØ!" som første melding så blir jeg litt sånn "WTF", om du skriver "Heisansveisan dude, what's uppppp" så blir jeg litt sånn "ooooookey". Sier du hei, så sier jeg faktisk hei tilbake. Problemet er når samtalen går som så: Han: Hei Meg: Hei Han: Skjer? Meg: Spiser middag, der? Han: Ikke mye. Ser etter her du da? Meg: Noe seriøst, du? Han: Bra, meg også og det er det....om det er slik i et døgn så er det bye bye. Jeg kan stille spørsmål etter det, men nei, bomstille. Anonymkode: d0bc8...8f9 Ja, og det er litt av grunnen til at en del damer slutter å svare de som bare skriver hei fordi det er en "lavinvesterings handling". Det er noe man kan copy-paste til flere kvinner. Jeg har sett kjekke kompiser komme unna med å bare skrive "Hei" hvor samtalen forsetter slik som du viser til her, men ofte får de ikke svar tilbake. Ellers er jeg enig at det ikke er lurt å skrive rare meldinger, men det går an å skrive en mer normal første melding som er bedre enn "Hei". Endret 11. februar 2019 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #12 Del Skrevet 10. februar 2019 35 minutter siden, Minesveiper skrev: Hvorfor skal en dame svare på et enkelt "Hei" om hun får meldinger fra flere fyrer som skriver mer interessante meldinger? Den harde sannheten er at dersom du skal komme unna med å være lat, og ikke sende mer enn et "Hei" så må du være bra kjekk. 22 minutter siden, Minesveiper skrev: Ja, og det er litt av grunnen til at en del damer slutter å svare de som bare skriver hei fordi det er en "lavinvesterings handling". Det er noe man kan copy-paste og sende til flere kvinner. Jeg har sett kjekke kompiser komme unna med å bare skrive "Hei" hvor samtalen forsetter slik som du viser til her, men ofte får de ikke svar tilbake. Ellers er jeg enig at det ikke er lurt å skrive rare meldinger, men det går an å skrive en mer normal førstemelding som er bedre enn "Hei". Spot on Anonymkode: 55528...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #13 Del Skrevet 10. februar 2019 35 minutter siden, Minesveiper said: Ja, og det er litt av grunnen til at en del damer slutter å svare de som bare skriver hei fordi det er en "lavinvesterings handling". Det er noe man kan copy-paste og sende til flere kvinner. Jeg har sett kjekke kompiser komme unna med å bare skrive "Hei" hvor samtalen forsetter slik som du viser til her, men ofte får de ikke svar tilbake. Ellers er jeg enig at det ikke er lurt å skrive rare meldinger, men det går an å skrive en mer normal førstemelding som er bedre enn "Hei". Jeg skriver ikke til damer som matcher sist og venter for meg å skrive første melding. Også fordi de har ikke investert. Anonymkode: 84368...3de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 10. februar 2019 #14 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg er i en periode hvor jeg stort sett ikke svarer på tinder. Er bare lei. I tillegg grovsorterer jeg, så jeg sveiper overfladisk basert på utseendet, også vurderer jeg en match grundigere hvorvidt jeg vil ta kontakt eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 10. februar 2019 #15 Del Skrevet 10. februar 2019 Hvorfor ikke bare gi faen når folk ikke svarer og ikke bry seg om dem? Merkelig for et bekreftelsesbehov folk har altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #16 Del Skrevet 11. februar 2019 8 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg er i en periode hvor jeg stort sett ikke svarer på tinder. Er bare lei. I tillegg grovsorterer jeg, så jeg sveiper overfladisk basert på utseendet, også vurderer jeg en match grundigere hvorvidt jeg vil ta kontakt eller ikke. Er ikke du i et forhold a?! Anonymkode: 65ac4...c3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 11. februar 2019 #17 Del Skrevet 11. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Er ikke du i et forhold a?! Anonymkode: 65ac4...c3c Åpent forhold* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #18 Del Skrevet 11. februar 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver ikke til damer som matcher sist og venter for meg å skrive første melding. Også fordi de har ikke investert. Anonymkode: 84368...3de Nei men da har du ikke mye å klage på heller for at du er singel. Menn renner inn for damer så om menn vil ha sjans er det faktisk dere som må gjøre en innsats. Vi damer gidder ikke investere i noen som ikke engang viser tydelig at han vil ha oss ordentlig og i den grad at han gjør en ordentlig innsats for å få oss. Å skrive en første melding som mann er ikke engang særlig til innsats men burde være en automatisk selvfølge Anonymkode: 55528...4f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #19 Del Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke du i et forhold a?! Anonymkode: 65ac4...c3c Han er en av de som tilpasser livshistorien og sivilstatusen sin til temaene for å få mer kred og troverdighet her. Kan si deg at nesten alle mannlige brukerne her inne lever som de fantasifigurene de skulle ønske de var her inne med kone og barn og verdens deiligste dame med den trangeste fitta og dirtyeste tankene, men egentlig er lonere som blir avvist av de fleste damene på byen eller tinder i det virkelige liv. Anonymkode: 55528...4f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #20 Del Skrevet 11. februar 2019 13 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Åpent forhold* Kan jeg spørre deg hvorfor dere har det? Anonymkode: 65ac4...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå