Gå til innhold

Tinder: ta det som det kommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ble nylig singel og har tatt i bruk tinder. Chattet en del med en kar der som også ble singel for en stund siden. Han vil ikke haste seg inn i nytt forhold men ta det som det kommer. Og hvis han møter den rette så er han ute etter noe seriøst.

Vi har chattet i noen dager, begge deltar likt. 

Jeg er ny på tinder og lurer på om dette er noe menn sier for å holde mulighetene åpne når de kanskje er mest ute etter sex? Eller skal jeg tro at han faktisk er ute etter noe seriøst på sikt?

Jeg vil heller ikke forhaste meg og er opptatt av å finne rett fyr denne gang før jeg går inn i et forhold. Men ikke ute etter sex. Vil at det skal være såpass seriøst før sex blir et alternativ.

Men kjenner en god følelse når jeg tenker på han. Ikke snakket om å møtes enda. 

Hva tror dere? Vi er rundt 30 år.

Anonymkode: cd36d...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spm 1 ja. spm 2 nei 
Han vil nok bare ha lettvindt sex og en rebound

Anonymkode: ab215...a00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo umulig å vite. Dere stiller jo likt begge 2. Ta det som det kommer du også. Du finner ut før eller siden om det kun er sex. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ta det som det kommer" er i mine øyne den eneste fornuftige innstillingen til Tinder. Idiotisk å gå all in for sex og overse muligheten for å finne en fantastisk kjæreste, idiotisk å gå all in for kjæreste og overse muligheten for all annen moro...som også kan lede til forhold til syvende og sist. Ta det som det kommer!

Anonymkode: 3237c...9ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

da foreslår jeg å møte han så ser vi hva som skjer:)

Anonymkode: cd36d...690

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker rødt flagg pga dette:

1. Nettopp kommet ut av et forhold

2. "Ta det som det kommer" er ALDRI et bra tegn

3. Ute etter noe seriøst "om han treffer DEN RETTE". Den rette er et fantasifoster. 

Om noe: bruk han til sex og kast han. For det er det han kommer til å gjøre med deg. 

Anonymkode: 20656...f2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du sitter med bukta og begge endene. Vil du ikke ha sex før forhold, så vil du ikke det. Om du nå likevel skulle få lyst til å gi han lov til å oppfylle dine innerste ønsker uten at forholdet er etablert, så har jeg litt problemer med å se hvor tapet egentlig er.

Men på den annen side, han kunne formulert seg bedre. Han er nesten på nivå med å ha sagt han er på leting etter den rette, men er innstillt på å pule noen nesten rette og mange feile mens han leter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ta det som det kommer = pule rundt

 

Ute etter noe seriøst hvis den rette kommer = ikke deg (eller meg hvis jeg hadde vært der)

Anonymkode: 3a9e7...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...