AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Vi ble separert for et halvt år siden. Jeg avsluttet forholdet. Per i dag er jeg ikke klar for å date, men kanskje i løpet av 2019. Men hvordan? Jeg har hovedomsorgen for barna (barnehage og barneskole), eksen har minimalt med samvær - ca. 5 netter i måneden. Da jobber jeg lange dager for å rekke levering/henting de andre dagene. Jeg har ingen annen avlastning. Hvordan skal jeg få anledning til å faktisk møte noen? Min eks gikk på date samme kveld det ble slutt. Han er på Tinder og Badoo(?) osv. og treffer massevis av damer. Han dropper samvær etter eget forgodtbefinnende. Fint for ham... Anonymkode: 6f4ff...d1e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Hvorfor har du hovedomsorgen? Er han ikke egnet til å ta seg av barna? Anonymkode: 75226...3c8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du hovedomsorgen? Er han ikke egnet til å ta seg av barna? Anonymkode: 75226...3c8 Nei. Han verken klarer eller ønsker det. Anonymkode: 6f4ff...d1e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Kanskje du skal vente med dating til barna er litt større? Det er ikke lett å finne noen vha nettdating og barna dine trenger deg siden du har hovedomsorgen. Du får smile pent og være litt tilgjengelig for fedre i barnehage/skole de neste årene. Mange skiller seg og finner noen der de bor med barn på lik alder. Anonymkode: 72689...729
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Han verken klarer eller ønsker det. Anonymkode: 6f4ff...d1e Da må han skjerpe seg! Å få barn er ikke å få en katt man bare kan omplassere og drite i fordi man syns det blir for mye jobb Han må bidra 50% Anonymkode: 1e4f6...8e3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må han skjerpe seg! Å få barn er ikke å få en katt man bare kan omplassere og drite i fordi man syns det blir for mye jobb Han må bidra 50% Anonymkode: 1e4f6...8e3 Det kommer ikke til å skje da verken han eller barna ønsker det. Jeg får bare vente. Anonymkode: 6f4ff...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke til å skje da verken han eller barna ønsker det. Jeg får bare vente. Anonymkode: 6f4ff...d1e Da må han bidra mer økonomisk så du kan få barnvakt og avlasting av noen andre Anonymkode: 1e4f6...8e3 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #8 Skrevet 13. februar 2019 Har du andre du kan be om å være barnevakt innimellom? Dine foreldre, søsken eller andre kjente? Jeg er selv singel mor og kjenner litt på det samme, men her stiller faren mer opp (vi har barna 70/30 ca), så jeg har litt mer fritid enn deg. Jeg jobber også ekstra når barna er hos faren og prøver også å ordne mye praktisk hjemme osv, så det blir ikke så mye tid igjen. Jeg har kun datet en fyr etter jeg ble singel for et år siden. Vi løste det med å chatte mye først, så møttes vi over en kopp kaffe og etterhvert ble det flere dater de dagene jeg ikke hadde barna. På sikt såg jeg vel for meg å introdusere han for barna om det funket, men det ville jeg ikke gjøre før etter laaang tid med dating. Fram til det handlet det bare om å gjøre det beste utav situsajonen og chatte, snakke på tlf osv når vi ikke fikk til å møtes. Nå viste det seg at denne fyren ikke var det jeg såg etter, så vi avsluttet det hele etter noen måneder med dating, men uansett Anonymkode: d0a5a...75d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #9 Skrevet 13. februar 2019 Du kan betale en tenåring for å være barnevakt for deg en kveld. Du ordner f.eks. middag til barna og så kommer barnevakten og passer dem resten av kvelden, mens du er ute på date. Eller du kan vente til barna er eldre. Man MÅ ikke stresse ut og finne seg en ny med en gang det er slutt med den forrige. Anonymkode: 3f391...74f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå