AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Trenger jeg å ta med kontanter eller er det bedre å ta ut penger på flyplassen? Anonymkode: 01721...60d
Gjest Made4u Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Aldri vært der og har heller ikke planer om å reise dit noen gang, men tenker at å benytte kort er tryggere enn å gå rundt med masse kontanter i et land som Thailand.
filifjonka Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 7 minutter siden, Made4u said: Aldri vært der og har heller ikke planer om å reise dit noen gang, men tenker at å benytte kort er tryggere enn å gå rundt med masse kontanter i et land som Thailand. Hva i alle dager? Nei, bli hjemme du. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Du må i alle fall være veldig forsiktig hvis du skal ta ut penger i Thailand. Det florerer med kortsvindel og lureri. Anonymkode: f34fe...044
filifjonka Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Trenger jeg å ta med kontanter eller er det bedre å ta ut penger på flyplassen? Anonymkode: 01721...60d Er du i Thailand bruker du en frisk blanding av kort og kontanter. Det er ATM på hvert eneste gatehjørne. Du bruker kontanter til småbeløp som 7-11, drosje, cafėbesøk. Du kan godt betale større innkjøp og større restsurantbesøk med kort. Jeg vil si, ha alltid kontanter på deg, til tipsing, og til eventuelle tiggere. Her gjelder regelen som andre steder, ikke ha mere på deg enn du kan miste, ikke pga kriminalitet, men pga din egen slumsing. 4
filifjonka Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du må i alle fall være veldig forsiktig hvis du skal ta ut penger i Thailand. Det florerer med kortsvindel og lureri. Anonymkode: f34fe...044 Tull, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tatt ut penger i Thailand, men jeg velger gjerne en ATM i bankfilial, i åpningstiden. 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 8 minutter siden, filifjonka said: Tull, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tatt ut penger i Thailand, men jeg velger gjerne en ATM i bankfilial, i åpningstiden. Oi, mener du det er tull? Der tar du feil. Anonymkode: f34fe...044
Gjest Made4u Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, filifjonka skrev: Hva i alle dager? Nei, bli hjemme du. Nå liker jeg å reise, men finnes MANGE reisemål jeg ville foretrukket i stedet for Bangkok.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 Du bruker nesten bare kontanter. Minibanker finnes over alt. Ta ut på flyplassen før stikker drar derifra. Anonymkode: f0f18...6a6
reiseglad Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger jeg å ta med kontanter eller er det bedre å ta ut penger på flyplassen? Anonymkode: 01721...60d Du tar i alle fall ikke med deg kontanter fra Norge, vent med å ta ut til du kommer til BKK. 1
Alltidpånett Skrevet 12. februar 2019 #11 Skrevet 12. februar 2019 Alltid greit med kontanter. Brukte kort til veldig mye i Bangkok, men på markeder og til tips var det greit med cash.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå