Gå til innhold

liker kvinner å se på pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er gutt 17 år og har virkelig fasenasjon for bryster. Liker dere kvinner å se andre kvinners bryster, og kjenne på dem?

hvor gammel er du?

Anonymkode: 30323...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke ! Er ikke tiltrukket av andre kvinner. 

Anonymkode: 49a70...6cd

• Liker 4
Skrevet

Nei, absolutt ikke. 

Anonymkode: 22ca9...0ef

• Liker 3
Skrevet

Kvinne her, over 30 år gammel. Er ikke spesielt interessert i bryst, men er gift med en kvinne (lesbisk) og kjenner noen ganger på hennes bryst. Men sånn generelt sett gir deg meg ikke noe spesielt. 

Anonymkode: 4d4c0...23c

Skrevet

Syns de fleste bryst er veldig pent å se på, men kjenner ikke noe spesielt behov for å ta på dem. Jeg har også bikket 30, og er ikke lesbisk. 

Anonymkode: f2ecd...125

Gjest Krampus
Skrevet

Bikket 30, bi, pupper er gøy, sier ikke nei til å ta på. 

Skrevet

Heterofil kvinne, jeg synes ikke pupper er interessant. Verken å se eller ta på. 

Anonymkode: e0480...954

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, Merricat skrev:

Bikket 30, bi, pupper er gøy, sier ikke nei til å ta på. 

i hvilke settinger får du tatt på bryster? fester, besøk av venninner eller andre sammenhenger?

Skrevet

Noen pupper er fine. Ikke alle. Nei ikke spesielt interessert i pupper.

Anonymkode: 568cc...768

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

i hvilke settinger får du tatt på bryster? fester, besøk av venninner eller andre sammenhenger?

Hvis man som biseksuell driver og grafser sine kvinnelige VENNINNER på brystene hele tiden i mange sammenhenger, får man fort enten veldig irriterte venner eller mister venner.

Man går ikke rundt og beføler venner seksuelt! 

Anonymkode: dd4d9...ed2

• Liker 3
Skrevet

Er veldig fascinert av kvinnekroppen. Syns den er mye vakrere enn herrekroppen. Har aldri tatt på en annen dames bryst, dessverre. 

Anonymkode: 770c8...9a7

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig fascinert av kvinnekroppen. Syns den er mye vakrere enn herrekroppen. Har aldri tatt på en annen dames bryst, dessverre. 

Anonymkode: 770c8...9a7

har du sagt noen gang til ei kvinne som har fine bryster at du synes dem er fine?

Gjest Krampus
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg har kjæreste/dater noen. Så settinger hvor normale personer tar på pupper. Tar ikke på puppene til venninnen mine. Lar du kompiser grafse deg på pungen liksom? 😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wtf😂

Anonymkode: e0480...954

Skrevet

det er en spesiell type kvinne jeg er fascinert av. De er tydelig med sin identitet, og elsker mennesker, og gir det mitt hjerte trenger. 

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ikke noe interessert i bryster. Noen ganger ser man estetisk pene bryst, og da kan jeg se et sekund, sånn som man ser på andre fine ting.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke å se på pupper. Eller penis. Personlighet og hvordan mennesket er gjør meg fascinert, forelsket og kåt. 

Anonymkode: fbe34...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...