Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal til London i vinterferien med fire tenåringer og ser at vi kan spare ganske mye på å kjøpe billettene til Gatwick Express på forhånd (på nettet).

Noen som har prøvd det og vet hva som skjer om flyet blir forsinket? Man må jo oppgi klokkeslett på billetten og er litt bekymra for hva som skjer om man går over denne tiden? Er jo ikke så lett å beregne eksakt ankomsttid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det ikke billett som er fleksibel for hele døgnet? 

Har reist med Gatwick express selv, men aldri forhåndsbestilt. 

Anonymkode: 4358d...445

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ikke billett som er fleksibel for hele døgnet? 

Har reist med Gatwick express selv, men aldri forhåndsbestilt. 

Anonymkode: 4358d...445

Nei, alle jeg finner må man oppgi klokkeslett på 🤔

Skrevet

Den gjelder hele dagen fra klokkeslettet du velger, returen(anytime) er også slik. Så ikke tenk på det.

Brukt denne mange ganger, bruker den også til uken igjen 🙂 

Anonymkode: c09a7...859

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gjelder hele dagen fra klokkeslettet du velger, returen(anytime) er også slik. Så ikke tenk på det.

Brukt denne mange ganger, bruker den også til uken igjen 🙂 

Tusen takk 😊 En bekymring mindre 😉

Skrevet

Kjøp første klasse billett. Da har dere fri lounge på flyplassen når dere skal hjem.

Anonymkode: 2fe03...1ed

• Liker 1
Skrevet

Og du sparer enda mer penger om du tar rutegående tog.

Halv pris, om jeg ikke husker feil, men ikke skrekkelig my lengre reisetid

Anonymkode: 7dc51...f29

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du sparer enda mer penger om du tar rutegående tog.

Halv pris, om jeg ikke husker feil, men ikke skrekkelig my lengre reisetid

Anonymkode: 7dc51...f29

Takk for tips 👍 Ser at vi sparer 37 pund på å ta lokaltoget 🤗 Men står at billettene kan hentes etter 30 min. Håper det ikke betyr at man må hente de da? Vi drar jo ikke før om en uke 🤔

Skrevet
6 minutter siden, Lycka skrev:

Takk for tips 👍 Ser at vi sparer 37 pund på å ta lokaltoget 🤗 Men står at billettene kan hentes etter 30 min. Håper det ikke betyr at man må hente de da? Vi drar jo ikke før om en uke 🤔

Jeg har pleid å bruke appen. Da er billetten på mobilen😊

Skrevet
3 minutter siden, superdupermeg skrev:

Jeg har pleid å bruke appen. Da er billetten på mobilen😊

Selvfølgelig finnes det en app 😂 Tusen takk 😊

Skrevet

Det billigste og enkleste er å bruke Oyster-card på lokaltog, da trenger du ikke bestille på forhånd heller.

Anonymkode: a4e63...efa

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det billigste og enkleste er å bruke Oyster-card på lokaltog, da trenger du ikke bestille på forhånd heller.

Jeg har sjekket ut Oyster card og det kan visst ikke utstedes til de under 15 som reiser på barnebillett. Men takk for tipset 😊

Skrevet

Du kan bruke kontaktløst kredittkort å betale med som alternativ til oystercard.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Lycka said:

Jeg har sjekket ut Oyster card og det kan visst ikke utstedes til de under 15 som reiser på barnebillett. Men takk for tipset 😊

Ok. Når det gjelder henting av billetter så kan det gjøres når som helst før reisen. De skrives ut når dere henter dem. Vær obs på at du muligens må ha med samme kort som du brukte for å betale for dem for å identifisere deg.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Når det gjelder henting av billetter så kan det gjøres når som helst før reisen. De skrives ut når dere henter dem. Vær obs på at du muligens må ha med samme kort som du brukte for å betale for dem for å identifisere deg.

Supert 👍 Takk 😊

Skrevet

Jeg er imponert over hvor mye man kan lage ut av å kjøpe en togbillett på internett :) 

Siden til gatwick expressen er jo enkel å bruke, alt står der. Når du velger datoer etc.

Skrevet

Jeg kjøpte billett over disk på flyplassen. Gikk kjapt.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare muligens, det må du :) litt irriterende med de engelske automatene, både referansenummer som må tastes inn og sette inn kortet for å bekrefte. 

Anonymkode: 5dd63...bdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...