AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er en mann som liker å gå ut å kose meg med mine kompiser. Kan ta en dans men jeg observerer at det er mange damer som har så høye tanker om seg selv. Det er bra med selvtillit men arroganse er noe annet. Personlig blir jeg kvalm Anonymkode: cd742...083 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Ingen bryr seg. Bare for de ser arrogante ut, så betyr det ikke at de er det. Anonymkode: de239...0dc 10
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er en sånn dame, altså en som oppfattes som arrogant. Ikke ta det personlig, men jeg bryr meg bare ikke hva folk mener, føler og tror om meg før de faktisk kjenner meg. Slik er det bare Anonymkode: 81be9...a52 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 Jeg blir også oppfattet som arrogant. For noen dreier det seg bare om sosialangst. Det er ikke så fett, egentlig. Anonymkode: 9a9b0...af5 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 Du hadde kanskje gått i forsvarsposisjon selv om du hadde blitt behandlet som et kjøttstykke over noe tid. Vi kvinner må stort sett forholde oss til menn som utelukkende vurderer oss for sex og behandler oss som billige horer. Litt ironisk at du nevner arroganse.. Anonymkode: d8af6...a5e 6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Spørs hva du mener. Men om en dame ikke er interessert i deg, så er det ikke rart om hun er avvisende overfor deg. Kanskje det heller er du som har litt høye tanker om deg selv? Anonymkode: be474...be2 5
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 Hvordan observerer du det? Sier de ting som kan indikere det eller er det du som tolker ting i den retningen? Jeg sier ikke at det ikke er slik at noen damer har høye tanker om seg selv, men jeg stusser når noen skriver at mange har det. Da lurer jeg på hvordan du vet det. Anonymkode: 0980e...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du hadde kanskje gått i forsvarsposisjon selv om du hadde blitt behandlet som et kjøttstykke over noe tid. Vi kvinner må stort sett forholde oss til menn som utelukkende vurderer oss for sex og behandler oss som billige horer. Litt ironisk at du nevner arroganse.. Anonymkode: d8af6...a5e Noen ER billige horer. Selv blir jeg aldri behandlet sånn Anonymkode: 3c22f...520
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 Du høres ut som en skikkelig festkaramellAnonymkode: 3bbcb...b49 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #11 Skrevet 10. februar 2019 Jeg har hele mitt voksne liv blitt tatt for å være arrogant, født med resting bitch face og sjenert i tillegg. Så hvis jeg sa nei til en dans, eller en drink så var helvete løs om hva slags jævla **** jeg var, hva jeg innbilte meg og at jeg var virkelig ikke SÅ fin osv. Så mange ukoselige menn ute på byen også. Anonymkode: a07c3...6b9 5
wintergirl Skrevet 10. februar 2019 #12 Skrevet 10. februar 2019 Du må nesten forklare mer hvorfor du har det inntrykket at det er mange damer som er høye på seg selv ts.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #13 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er nok helt klart en av disse damene som kan oppfattes som overlegen eller arrogant på byen. Det er rett å slett for å avskrekke menn. Jeg er på byen for å kose meg med venninner, ikke for å bli sjekket opp. Og da er det bedre å fremstå litt arrogant for å få være i fred. Hvis du ikke liker det har jeg gjort jobben min perfekt Anonymkode: 1a854...4b8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Skrevet 10. februar 2019 Jeg tenker også at jeg kan oppfattes som arrogant, men jeg har ikke høye tanker om meg selv. Jeg er bare ikke interessert i å bli sjekket opp av menn på byen som skal ha med seg damer hjem for å pule. Så derfor prøver jeg å gjøre meg utilgjengelig. Anonymkode: 0980e...1ea
exictence Skrevet 10. februar 2019 #15 Skrevet 10. februar 2019 Tror dessverre de fleste ikke har høye tanker om seg, men sliter med selvtillit. Noen tar dessverre på seg en maske for å skjule deres dårlige selvtillit. Vis forståelse 3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #16 Skrevet 10. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen ER billige horer. Selv blir jeg aldri behandlet sånn Anonymkode: 3c22f...520 Hva er billig? Hva er hore? Hvem definerer det? Kvinneundertrykkende folk. Det er ikke noe ved å ha lav terskel for flørt eller sex som er synonymt med at de er dårlige eller arrogante mennesker eller skal bli behandlet som dritt. Selv om mange ligger med mange så betyr det ikke at det er fritt fram for alle vet du Serr vi er i 2019 så slutt med slutshaminga di. Du blir sikkert ikke behandla sånn fordi du er stygg som faen så ingen menn vil ha deg Anonymkode: e643b...3b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå