Gjest Nimbi Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Hei! Lastet ned tinder for første gang for noen dager siden. Har matchet med noen og snakket med 3 av dem. Med han ene (snakket bare i 3 dager) har vi gått over til å bruke snap fordi han synes det var enklere for han var sjeldent innom tinder. Og merker at jeg gjerne vil bli bedre kjent med han. Enda jeg så for meg å være singel en god stund til. Men så var det så mye ved han som jeg setter pris på at det er verdt å møtes. Er det noen «kjøreregler» når det gjelder nettdating? Chatter man lenge før man foreslår å møtes? Er det like vanlig at dama spør som at mannen spør om å treffes? Vi har snakket om at vi på sikt ser etter noe seriøst, men tar det som det kommer. Jeg er kanskje litt mer ivrig enn han med å holde samtalen igang. Så ikke sikkert han er så interessert at han faktisk vil møtes da. Men håper det. Noen tips til en nybegynner? Er i slutten av 20 årene.
Ariana807 Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Min anbefaling er å ikke vente for lenge før man møtes. Jeg har hatt super kjemi med flere over nett. Skrevet og skrevet og når man endelig hadde første møte... ... ... all kjemi var helt borte, og det kjentes virkelig ikke ut som samme person man har snakket med. Kanskje litt da man lager et eget «bilde» av personen i hodet, som da ikke matcher det man treffes. 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 Veldig enig i at det er viktig å møtes ganske raskt. Ikke chat med noen i ukesvis uten å møtes. Gå heller på "for mange" førstedates enn å skrive med samme fyr flere uker eller måneder uten å møtes. Selv om kjemien stemmer skriftlig, så gjør den gjerne ikke det ansikt til ansikt. Og om om kjemien ikke stemmer skriftlig, så gjør den som regel ikke det i virkeligheten heller. Om en fyr ikke hadde bedt meg ut etter 2 - 3 dager med litt småchatting så hadde jeg gjort det selv. Bedre å bare bli unna med det. Og som regel er det koselig å møte noen nye selv om kjemien ikke er 100% riktig. Anonymkode: cb069...377 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå