Gå til innhold

Liker dere ordet fitte?

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Brannslangen said:

Det virker som erting av penisstørrelse er det første angrepsmidlet kvinner har når de skal kritisere en mann. Det brukes ikke bare som et symbol for en viss eller generell utilstrekkelighet hos en mann, men det er også det første en kvinne kritiserer med en manns kropp. Ikke ansiktet, ikke brystkassen, men som regel penisen.

Det er mitt inntrykk, i hvertfall.

Ok, da har vi svært forskjellig inntrykk av hva som er vanlig. Jeg mener det på alvor når jeg sier at jeg aldri har hørt venninner kommentere slikt. ikke nå og ikke da vi var yngre. Jeg klarer ikke helt å tro på at det er så vanlig som du vil ha det til. Det må vel være blant svært unge kvinner i så fall? Tenåringer, kanskje? Det håper jeg i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke, syns det er harry og stygt rent lydmessig. En grunn til at det brukes som banneord … 

• Liker 1
Skrevet

Fitte er veldig godt. 

Anonymkode: 3249a...4d0

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Ginavn skrev:

Jeg liker det!

Unntaket er hvis man bruket ordet "fittekjerring", for jeg synes ikke det gir så mye mening.

Fittekjerring blir jo litt på samme nivå som pitlepikk eller "du din jævla kuk". 

Skrevet

Ved mistenkt sopp i underlivet f.eks så går du ikke til legen og sier: Jeg klør sånn i f***a mi

Det riktige ville vel være å si: Jeg klør sånn nedentil.

Anonymkode: b6811...705

• Liker 1
Skrevet

Hva skal man eventuelt si anna enn fitte? 

Det kvinnelige kjønnsorgan, nedentil, der nede - bærer preg av fornektelse. Høres ut som fitta er bare et tilfeldig punkt nedenfor navlen liksom... Dessuten er det kvinnelige kjønnsorgan vel også like mye eggstokker, eggleder og livmor? 

Det aller helligste, blomsten, tissekråke, tuttelura - barnslig 

Lefse, glufse, skrævsylte, hakket, grotta, rekefabrikk, roastbiffen, jodleknappen - humoristisk 

Mus, høne, dåse, kuse, slire, likkja, galatippen - bruker dem ikke selv, greit nok

Vagina - indre kvinnelig kjønnsorgan, skjede. Mange tror vagina betyr det samme som fitte. Litt klinisk preg. 

Vulva - Ytre kvinnelige kjønnsorgan (venusberg, klitt, urinåpning, ytre og indre kjønnslepper, skjedeinngang). Mest legespråk.

Nei, jeg foretrekker nok fitte. Evt "mini-virrevirrevapp". Går jeg til legen, sier jeg "det klør i skjeden".

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Synes fitte er et fantastisk ord, og verdens mest opphissende! Men det må brukes med forsiktighet, å rope det etter noen er det siste du bør gjøre, det er det absolutte lavmål.

Det må brukes av henne, og med lav stemme, helst hviskes, og aller helst i en setning som inneholder et intimt ønske. Da er det eksplosivt!

Skrevet

venusblomst.

Anonymkode: f47a4...f1b

Skrevet

Smaker deilig. Tunga fryder seg 

Anonymkode: a91d5...f00

• Liker 1
Skrevet

Den deiligste og flotteste tingen på vår jord er fitta

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...