Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble singel som ca 8 mnd si. Hadde 1 mnd uten kontakt med exen, også drev vi av og på frem til begynnelsen av januar da jeg kuttet kontakten helt av mange forskjellige grunner. Vi har barn samtidig, så på våre barnefrie uker var han hos meg eller jeg hos han som regel. Vi var sammen hver dag etter jobb, sov sammen hver natt, og han holdt rundt meg hele natta. 

Nå som jeg har kuttet kontakten helt, er jeg enormt ensom den uken barna mine er hos faren sin. Er jo med venner, trener, finner på noe. For all del. Men det er så nitrist å komme hjem til en tom leilighet, med ingen å ligge inntil, ingen å se film med, kose med eller ha sex med. Har en fyr jeg treffer innimellom, når det passer. Men det blir ofte bare 1 gang i uken, og aldri overnatting. Jeg savner hverdag kosen. Jeg savner å ha noen å ligge tett inntil på natta, noen som smyker seg bak meg for å kysse meg ømt i nakken. Er ikke vant med å føle meg så ensom 

Anonymkode: f2561...1b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg. Jeg har bestemt meg for å flytte fra samboeren, men slike ting du forteller om, er selvsagt noe jeg tenker på. Mann. 

Anonymkode: f89b6...305

Skrevet

Det går over og du kan jo bare se etter en ny kjæreste.

Anonymkode: bd556...b06

Skrevet
På 9.2.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Det går over og du kan jo bare se etter en ny kjæreste.

Anonymkode: bd556...b06

Nei det er ikke bare å finne noen ny. De fleste i dag vil ikke ha forhold eller tar lite initiativ til kontakt også

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Skorstein skrev:

Nei det er ikke bare å finne noen ny. De fleste i dag vil ikke ha forhold eller tar lite initiativ til kontakt også

Mye rart ute i den store verden, men ikke alle er slik. 

Når du nevner kontakt er ikke damer så veldig flinke til akkurat det. De kan sitte på gjerdet å se drømmemannen rusle forbi uten å foreta seg noen ting og forventer at han skal ta kontakt først.

Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Når du nevner kontakt er ikke damer så veldig flinke til akkurat det. De kan sitte på gjerdet å se drømmemannen rusle forbi uten å foreta seg noen ting og forventer at han skal ta kontakt først.

Det kan de, men det kan også menn. Det finnes nok mange kvinner her inne som er godt vant med å være den som tar initiativ. 

Anonymkode: 85445...cfb

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan de, men det kan også menn. Det finnes nok mange kvinner her inne som er godt vant med å være den som tar initiativ. 

Har aldri opplevd det. ALDRI. Å jeg har datet mange (flere hundre). 

Skrevet
6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det stemmer ikke. Hvis damer tar intiativ blir menn skremt og ghoster oss. 

Anonymkode: e693c...ab1

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke. Hvis damer tar intiativ blir menn skremt og ghoster oss. 

Anonymkode: e693c...ab1

Nei ikke her i gården. Hun hadde fått mange plusspoeng ja, men det skal mere til å skremme meg. 

Skrevet
17 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Jeg tok initiativ senest i dag. Jeg liker når menn tar iniativ, men jeg klarer også å gjøre det selv. Orker ikke å gå rundt grøten.

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er menn flest også, svært dårlige til å ta initiativ og eller sørge for å holde et forhold gående og godt. Det opplever i hvert fall jeg, både med venner og dater og alle. Alltid jeg som kjemper for kontakt, mens de gir totalt f i meg...

Skrevet
18 hours ago, Hr. Aktiv said:

Oi, du har hatt det travelt. Men selv om ikke du har opplevd kvinner som tar initiativ så finnes det likevel mange av oss.

Anonymkode: c7398...8c1

Skrevet

Lag en profil på timder. Treff menn som tar kontakt. Vær også ivrig på å ta kontakt og ha et åpent sinn. Kom tilbake om 5mnd. hvis det ikke funket. Så skal vi se om det er noen andre triks enn dette åpenbare. 

Anonymkode: ebada...ae4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, du har hatt det travelt. Men selv om ikke du har opplevd kvinner som tar initiativ så finnes det likevel mange av oss.

Anonymkode: c7398...8c1

En gang i tiden var det koselig å be ei dame på date enten på cafe eller i parken. Var kos det å få truffet nye folk. Mange av dem var missmatch mens et par ble match. Ei kom med ring på fingern når daten skulle finne sted, men hun hadde aldri vært på date før så det virket litt spennende syntes hun. Hun poengterte også at forloveden hennes var innformert. Jaja mye rart rundt om kring.

Det var forbausende mange som sa ja når jeg spurte dem rett ut om de ville ta en kaffe eller lignende. 

Ei presterte å møte opp på cafe i miniskjørt uten noe under som hun velvillig viste frem. Der miste jeg fort interessen, men selv hun satt på gjerdet å ventet.

De finnes i romaner og på internett kansje de som tar initiativet og ikke i virkeligheten. ;)

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lag en profil på timder. Treff menn som tar kontakt. Vær også ivrig på å ta kontakt og ha et åpent sinn. Kom tilbake om 5mnd. hvis det ikke funket. Så skal vi se om det er noen andre triks enn dette åpenbare. 

Anonymkode: ebada...ae4

Jeg har nettop slette både min tinder og happn profil, da den ikke ga noe suksess. Matchet med noen, men ingen tok kontakt. Og de jeg skrev til først svarte ikke. Hva er poenget med å matche hvis man ikker er intr i å starte/ha en samtale....?

Anonymkode: f2561...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...