AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Jeg reiser en del rundt om i verden og har forsikringen hos If europeiske. Jeg har vært i en del hendelser i det siste. Som jeg hadde rett til å få dekning får, men dem krevde såpass så mye papirer og alt annet, jeg har levert og tilslutt men de mente at jeg ikke kunne få noe dekning! Helt idiotisk. 2 av hendelse var blandt annet på på to fly som jeg hadde mistet og flyene hadde en tekniskfeil som gjorde at de ikke kunne fly. Hvilken reiseforsikring har du og hvor fornøyd er du med de og hvorfor er du fornøyd? Anonymkode: 6039a...84d
reiselyst72 Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er veldig fornøyd med Europeiske. Har aldri hatt noe problemer med å få erstatning for det jeg har hatt krav på. Har stort sett vært forsinket bagasje og ødelagte barnevogner og har fått penger etter 1-2 dager når jeg har lagt inn kravet elektronisk på deres side. Ved flyforsinkelse er det jo en del regler som gjelder. I utgangspunktet er det jo det selskapet som er forsinket pga teknisk feil som har ansvar for å booke deg om (forutsatt gjennomgående billett). Jeg er ganske sikker på at Europeiske følger sine vilkår, og vilkårene rundt flyforsinkelse er stort sett ganske like hos alle selskapene.
reiseglad Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 På 9.2.2019 den 15.30, AnonymBruker skrev: Jeg reiser en del rundt om i verden og har forsikringen hos If europeiske. Jeg har vært i en del hendelser i det siste. Som jeg hadde rett til å få dekning får, men dem krevde såpass så mye papirer og alt annet, jeg har levert og tilslutt men de mente at jeg ikke kunne få noe dekning! Helt idiotisk. 2 av hendelse var blandt annet på på to fly som jeg hadde mistet og flyene hadde en tekniskfeil som gjorde at de ikke kunne fly. Hvilken reiseforsikring har du og hvor fornøyd er du med de og hvorfor er du fornøyd? Anonymkode: 6039a...84d Jeg forstår ikke hva du har opplevd på dine reiser. Har du ikke fått ny reise når flyene dine har vært forsinket? Eller fått dekket overnatting om problemet oppsto? Høres veldig merkelig ut. Har DNB/Sparebank 1 (Fremtind fra 1. januar), aldri hatt problemer, og fått hjelp når jeg har hatt krav på det. 1
Whistler Skrevet 11. februar 2019 #4 Skrevet 11. februar 2019 Spørsmålet oser av kaos. Er det manglende dokumentasjon som er greia, eller at Europeiske mener at flyselskapet skal betale? Jeg har Europeiske og har fått hjelp de gangene jeg har hatt behov. 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2019 #5 Skrevet 11. februar 2019 Hvis du har formulert deg like knotete med forsikringspapirene som du har gjort i dette innlegget så skjønner jeg godt at de ikke har betalt ut noe... Anonymkode: fb4a6...ebb 3
Alltidpånett Skrevet 12. februar 2019 #6 Skrevet 12. februar 2019 Jeg har Tryg. Alltid fått rask hjelp, både på chat, mail og telefon. De har også enkle skjema på nett å fylle ut på reiseskader. Fikk nettopp avgjort en sak der på 4 timer, og pengene på konto dagen etter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå