AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Dere MRA's , hvor engasjert er dere egentlig i diskrimineringen av homofile og transpersoner? Mange menn blir drept kun fordi de er homofile eller trans og det er helt klart et undertrykkingsproblem , feminismen jobber mye for disse gruppene , og MRA's har tendens til å tie og hate på feminismen. Hva gjør dere selv for de mennene som virkelig er undertrykte? Er dere virkelig Mens Rights Activists eller kaller dere dere bare det for å tie feminismen? Hmmmmmmmmmm Anonymkode: f68e9...2ac 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 En annen tendens jeg har lagt merke til er at mange her i vesten som kaller seg MRA's er i mot innvandring , men om dere virkelig er Mens rights activists så gir det ingen mening å være i mot innvandring for da er det deres plikt som aktivist å bidra på de måtene dere kan at undertrykte menn i verden får det bedre og tryggere, som alle mennene som er i fare på grunn av legningen sin. I blant annet Egypt arresterer politiet alle homofile og mange blir drapstruet og forfulgt. Hvordan kan dere virkelig være Mens Rights Activists og samtidig være mot innvandring? Da bryr dere dere jo faktisk ikke om undertrykte menn https://www.aftenposten.no/video/i/BJQklG/-Politiet-arresterer-alle-de-vet-er-homofile Anonymkode: f68e9...2ac 1
herzeleid Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Nå tilhører ikke jeg noen MRA, men mitt inntrykk er at disse i hovedsak fokuserer på det andre ikke fokuserer på. Transrettigheter og homofile er det et enormt fokus på, og "alle" er enige på dette området. Ellers kan det diskuteres hvorvidt "feminismen" kjemper for transkvinner. Så vidt jeg har sett har det vært voldsomt steile fronter mellom transgrupper og feminister, som blant annet har ført til at SV ikke ville ha Julie Bindel på konferansen sin. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #4 Skrevet 15. februar 2019 Feminismen er vel eneste bevegelsen som faktisk gjør noe godt for så mange forskjellige type grupper mennesker. Jeg er enig, ser veldig ofte antifeministiske menn som klager på at feminismen ikke gjør noe for menn men det er gjør de jo. Og hvis disse mennene faktisk var interessert i undertrykte menns rettigheter burde de starte et kjempeopprør nå når deres rettigheter som far blir forsøkt skrenket inn, de rettighetene de har fått takket være feminismen! Ser det samme som ts at de samme antifeministiske mennene er i mot innvandring også men da er det ikke undertrykte menns likestilling og rettigheter de bryr seg om tydeligvis.. Mange antifeministiske menn som klager på at feminismen ikke bryr seg om menn er gjerne selv homofobe også og syntes at Pride parade er noe tullball, igjen da er det ikke undertrykte menns rettigheter de bryr seg om. Jeg syns ikke at det at feminismen også jobber for millioner av menns rettigheter burde være den grunnen til at menn støtter og blir feminister, for menn burde jo bry seg om 50% av befolkningen som er kvinner også, men ganske forbløffende at særlig de mennene som klager på at feminismen ikke gjør noe for undertrykte menn selv driter i undertrykte menn men vil bare selv som privilgert mann ikke at kvinner skal bli jevnere likestilt med han. Anonymkode: 2af3a...371 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 On 2/15/2019 at 9:16 AM, AnonymBruker said: Feminismen er vel eneste bevegelsen som faktisk gjør noe godt for så mange forskjellige type grupper mennesker. Jeg er enig, ser veldig ofte antifeministiske menn som klager på at feminismen ikke gjør noe for menn men det er gjør de jo. Og hvis disse mennene faktisk var interessert i undertrykte menns rettigheter burde de starte et kjempeopprør nå når deres rettigheter som far blir forsøkt skrenket inn, de rettighetene de har fått takket være feminismen! Ser det samme som ts at de samme antifeministiske mennene er i mot innvandring også men da er det ikke undertrykte menns likestilling og rettigheter de bryr seg om tydeligvis.. Mange antifeministiske menn som klager på at feminismen ikke bryr seg om menn er gjerne selv homofobe også og syntes at Pride parade er noe tullball, igjen da er det ikke undertrykte menns rettigheter de bryr seg om. Jeg syns ikke at det at feminismen også jobber for millioner av menns rettigheter burde være den grunnen til at menn støtter og blir feminister, for menn burde jo bry seg om 50% av befolkningen som er kvinner også, men ganske forbløffende at særlig de mennene som klager på at feminismen ikke gjør noe for undertrykte menn selv driter i undertrykte menn men vil bare selv som privilgert mann ikke at kvinner skal bli jevnere likestilt med han. Anonymkode: 2af3a...371 Hva har feminismen gjort for oss menn? Gutter omskjæres i vesten, helt lovlig. Hva prøver feminisme å gjøre med dette? Ekte likestilling = egalitarisme. Ikke feminisme. MRA er et resultat av skjev fordeling fokus når det gjelder kjønnene. Anonymkode: 0cc3a...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå