Gå til innhold

Tips ift Disneyland Paris og rivieraen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til Disneyland Paris i sommer med to barn på 10 og 13, og lurer på om noen har gode tips og råd? 

Vi planlegger også et opphold i Nice. Noen som har vært der på ferie som har noen tips? Er det greit å ta tog langs rivieraen hvis man vil se andre byer? Evt tog til Monaco? 

Anonymkode: 2cea5...6e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hørt negative ting om Disneyland i Paris.

Anonymkode: d0750...55a

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare hørt negative ting om Disneyland i Paris.

Anonymkode: d0750...55a

Jeg har bare hørt positive ting, vært der 3 ganger selv, og elsker det. Har og vært i Nice, og toget til Monaco går ofte, og tar 30 min. Vil anbefale dere akvariet i Monaco, veldig flott der. Vi tok og toget til Italia og var der noen dager. 

Anonymkode: c309a...91f

• Liker 1
Skrevet

Hei! Vi var i Disnayland Paris for et par år siden. Hadde lave forventninger, men det var veldig fint der, altså.

Jeg hadde lest på et Disneyland Paris-forum før vi reiste. Lurer på om det kunne være forumet på Tripadvisor? I allefall var det MASSE tips der, som jeg noterte meg. Vi hadde "bare" to dager der, og tips fra forumbesøkerne hjalp oss til å få maksimalt utav disse dagene. Alt fra hvor man bør spise, hvor man bør stå under paraden og kveldsshowet for å få best utsikt, etc etc.

Anonymkode: 6225a...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...