AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 han jeg holder på med, vi dater og besøker hverandre ofte. har hatt kontakt hver dag i mange år men begynte å date nå for 2 mnd siden. nå er han på hyttetur med gutta. noe jeg unner han veldig. vet han drikker, spiller og koser seg og har derfor null problem med at han ikke kan tekste eller ringe i helgen noe særlig. men.. burde jeg backe off også? liksom. droppe go natt meld og go morgen meld? for svar vil jeg jo ikke få uansett. så hva.. hvem hvor skal jeg være midt i hans "guttetur". ? Anonymkode: ccda8...653
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Prøv å få tiden til å gå, les en bok, shopping med noen venniner. Anything, går du rundt hjemme og savner han kommer tiden bare til å gå saktere. Kan jo tekste han litt, spammer du for mye blir han nok irritert og kommer sikkert aldri til å ville lese dem. Anonymkode: 53b05...20e 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Du kan jo skrive i morgen , feks : Hei, håper du koser deg på hyttetur, ønsker deg en fin dag😊 da spør du ikke om noe, men bare sier hei.. Anonymkode: d8aaf...4b7 2
Cata Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: så hva.. hvem hvor skal jeg være midt i hans "guttetur". ? Da skal du være deg selv og gjøre dine ting. Og så svarer du selvsagt hvis han tekster deg, men ingen grunn til å tekste ham så fremt det bare er for noen få dager. 5
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 ja jeg tenkte kun go morgen, go natt. ellers utenom det har jeg ikke noe behov for å prate eller tekste med han.. men tenkte om kanskje det og kunne bli too much.. føler ikke for å si hei og sjekke om alt er så bra som forventetet. tror d enkkeste blir å bare avvente til han selv tar kontat. om d så blir til uken en gang. enkleste det. sliter ikke akkuratt med avstanden. jeg har mitt liv og nok av annet å bedrive enn og vente. Anonymkode: ccda8...653
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #8 Skrevet 9. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: ja jeg tenkte kun go morgen, go natt. Anonymkode: ccda8...653 Nei. Nei. Nei. La ham være. Han tar kontakt når han vil. Ferdig. Anonymkode: 3f6ec...c21 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #9 Skrevet 9. februar 2019 ok. takk for svar Anonymkode: ccda8...653
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #10 Skrevet 9. februar 2019 Ikke send noe ! Da kommer han til å lure på hvorfor , og tenke desto mer på deg 🙂 Anonymkode: db3bf...d9a
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #11 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke send noe ! Da kommer han til å lure på hvorfor , og tenke desto mer på deg 🙂 Anonymkode: db3bf...d9a ja det kan man jo håpe lar han være nå og får helgen sin med gutta. uten at jeg skal "komme" imellom. dette er en viktig tradisjon for han. jeg har ikke dårlig tid eller noe must om så klarer meg fint noen dager, er bare det at jeg klarer meg nok for godt uten kontakt så blir jo litt usikker da. men er bare meg så finner han ut av det han selv ønsker rundt det. Anonymkode: ccda8...653
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #12 Skrevet 9. februar 2019 Du kan selvsagt sende EN melding og si god morgen og at du håper han koser seg HVIS du ikke sendte en melding med god tur før han dro. La han være i fred og kose seg med gutta Anonymkode: a55bd...8e4
Anim92 Skrevet 9. februar 2019 #13 Skrevet 9. februar 2019 Kommer jo helt an på forholdet her. Noen dater man 2 mnd og er fortsatt litt formelle med, mens andre er man som kjærester med etter 2 mnd dating.. Skriver man vanligvis daglig, ville jeg skrevet en melding om å ha en fin dag, kos deg på tur eller noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå