AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 Har planer om å dra på ferie til USA. Usikker på hvor vi skal enda, så er det noen som kan komme med noen tips? 😊 Anonymkode: 67b2c...806
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Hvem er "vi"? Hva er dere interessert i? Litt mer informasjon gjør det mye lettere å hjelpe. Anonymkode: 86fde...2c6
Zoe123 Skrevet 11. februar 2019 #3 Skrevet 11. februar 2019 Hva er det du er interessert i da? Er mange kule steder man kan dra, men det kommer litt an på hva du liker? Sol og strand, storby? Hvordan er budsjettet? 😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Jeg har reist veldig mye i usa. Anbefaler å leie bil og kjøre utenom de store byene, inn i små byer med 200-300 innbyggere. Det er der du ofte ser det autentiske usa litt sånn som du får inntrykk av på film Dessuten er det utrolig lett å bli kjent med folk i småbyene, folk er som de ofte er på små steder, mye mer åpne og gjestfrie. Flere ganger satt vi oss bare ned i en bar og etter kort tid er du i samtale med flere i puben. Amerikanere generelt er veldig lett å komme inn på. Så legg fra dere den typiske norske hjelp fremmed mann snakker til meg mentaliteten. IKKE dra til de store turistfellene som f.eks Los Angeles, Chicago o.l. Upersonlige byer. Det blir som å bare se oslo når du kommer besøker Norge. hvor mye tid har dere?. Beregn tid. Det er store avstander. 1 uke er altfor lite, legg ferien til minst 3 uker. Sørstatene er spennende, kulturen er så forskjellig fra vår. Texas er helt texas!! der møter du folk med cowboyhatt og cowboystøvler stadig vekk, kjempeartig! er vel den staten jeg synes var mest spennende kulturelt sett. Anonymkode: b8fdd...85a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #5 Skrevet 16. februar 2019 Anbefaler Grand Canyon 😊 Helt fantastisk!! Anonymkode: f8878...4df
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #6 Skrevet 16. februar 2019 Dette blir litt som å skrive: Jeg skal reise til Europa, hvor vil dere anbefale meg å dra? USA er et halvt kontinent, med alt mulig forskjellig. Anonymkode: 9e3b5...8ec
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #7 Skrevet 16. februar 2019 På Friday, February 08, 2019 den 18.49, AnonymBruker skrev: Har planer om å dra på ferie til USA. Usikker på hvor vi skal enda, så er det noen som kan komme med noen tips? 😊 Anonymkode: 67b2c...806 Men hva er egentlig poenget med å bruke masse penger på en ferietur, uten å ha peiling på hva man egentlig ønsker å oppleve der? Anonymkode: 1f552...6d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå