Gå til innhold

Innbytte og lån på bil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute. Jeg skriver her på vegne av en vennine av meg som driver og sikter på ny bil. Hun vil bytte den inn mot en ny bruktbil. Bilen hennes er nok ikke verdt det lånet er på. 50,000,--- kanskje, mens billånet er på 80.000,-. Så det hun og jeg forsåvidt lurer på om pant kan vidreføres over på et nytt billån? Det er jo et restlån på 30.000kr igjen. Er dette i det hele tatt mulig? Eller må de 30.000kr innfries før hun tar opp et nyttbilån? På forhånd tusen takk for de som svarer! :).

Anonymkode: a4617...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke mulig. Hun må evt ta opp et forbrukslån i tillegg til finansiering på den "nye" bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle der ute. Jeg skriver her på vegne av en vennine av meg som driver og sikter på ny bil. Hun vil bytte den inn mot en ny bruktbil. Bilen hennes er nok ikke verdt det lånet er på. 50,000,--- kanskje, mens billånet er på 80.000,-. Så det hun og jeg forsåvidt lurer på om pant kan vidreføres over på et nytt billån? Det er jo et restlån på 30.000kr igjen. Er dette i det hele tatt mulig? Eller må de 30.000kr innfries før hun tar opp et nyttbilån? På forhånd tusen takk for de som svarer! :).

Anonymkode: a4617...ab6

glem det, ingen vil rør en bil som har mer i gjeld enn verdien.

Anonymkode: 8fe97...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...