AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 La oss kalle daten min Per. Vi har snakket i 5 mnd. Hadde sex senest på mandag Fant akk ut at Per har en profil til på FB. Her heter han Ola, gift og 2 barn.. Hva gjør jeg nå ? Anonymkode: 4ffec...019
Ella Ellefantella Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Sier det til han og dumper han. 12
Miklo Velka Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gjør jeg nå ? Hvorfor spør du? Hva er det å tenke på? Hva er argumentene for å ikke dumpe han og gå videre? Endret 8. februar 2019 av Miklo Velka 9
wintergirl Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 Fortell han hvilket rasshøl han er som er utro mot kona og lyver for andre kvinner, så dumper du dritten. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss kalle daten min Per. Vi har snakket i 5 mnd. Hadde sex senest på mandag Fant akk ut at Per har en profil til på FB. Her heter han Ola, gift og 2 barn.. Hva gjør jeg nå ? Anonymkode: 4ffec...019 Du sier fra til dama. Og gir henne alle bevis selvfølgelig! Jeg har selv vært utsatt for en fyr som laget seg annen profil med falsk navn osv, dette holdt han med i åresvis. Det er ikke det han har gjort som svir mest, det er det at jeg ble så grundig lurt. Hadde tatt han tilbake etter utroskap før, fordi han gråt og tigget i lang tid. Han var såååååå lei seg. Men da han ble komfortabel igjen fortsatte han altså. Det aller verste er at da jeg fant kontoen nektet han å vise meg innholdet. Ikke før etter en uke der jeg satt i sjokk viste han meg den, og da var selvfølgelig alt slettet. Så jeg kommer aldri til å få svar! Det er helt grusomt å tenke på. Anonymkode: 08b15...d1b 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 Du dumper ham og forteller det til kona, hva slags drittsekk hun er gift med.
wintergirl Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier fra til dama. Og gir henne alle bevis selvfølgelig! Jeg har selv vært utsatt for en fyr som laget seg annen profil med falsk navn osv, dette holdt han med i åresvis. Det er ikke det han har gjort som svir mest, det er det at jeg ble så grundig lurt. Hadde tatt han tilbake etter utroskap før, fordi han gråt og tigget i lang tid. Han var såååååå lei seg. Men da han ble komfortabel igjen fortsatte han altså. Det aller verste er at da jeg fant kontoen nektet han å vise meg innholdet. Ikke før etter en uke der jeg satt i sjokk viste han meg den, og da var selvfølgelig alt slettet. Så jeg kommer aldri til å få svar! Det er helt grusomt å tenke på. Anonymkode: 08b15...d1b 40 minutter siden, Catalina Culès skrev: Du dumper ham og forteller det til kona, hva slags drittsekk hun er gift med. Ja, også dette👆 Kona bør vite hva slags dritt til mann hun har. Husk at hun også kan bli utsatt for sykdommer i tillegg til bedraget. 5
Gjest fleur de lis Skrevet 8. februar 2019 #9 Skrevet 8. februar 2019 Som de over sier. Varsler kona og sender bevis, beklager til henne med at du ikke visste (såfremt dette er sant, men virker slik), forklarer han at du har oppdaga, dumper og blokkerer. Ferdig med den dusten....
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #10 Skrevet 8. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss kalle daten min Per. Vi har snakket i 5 mnd. Hadde sex senest på mandag Fant akk ut at Per har en profil til på FB. Her heter han Ola, gift og 2 barn.. Hva gjør jeg nå ? Anonymkode: 4ffec...019 Ta kontakt med kona, ikke røp noe til han om hva du vet Anonymkode: 46d68...05f 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #11 Skrevet 8. februar 2019 Har han profilbilde av seg selv på «Per» profilen? Ta screenshoot og send en melding til hans ektefelle. »Hei. Er dette din mann «Ola»? Vil bare opplyse deg om at han spiller et dobbelt spill. Fyren er utro. Jeg var ikke klar over at han egentlig heter «Ola», og er gift med deg og har barn. Ønsker bare å si i fra til deg at vi har møttes i 5 månender» .... eller noe slikt 🙂 Anonymkode: aa163...ef0 7
Nåleputa Skrevet 8. februar 2019 #12 Skrevet 8. februar 2019 Hvordan fant du det ut? Om du søker på «per» så kommer ikke «Ola» opp liksom? 1
shaqueen Skrevet 9. februar 2019 #13 Skrevet 9. februar 2019 Sier det til kona , ber han dra til helvete når han kontakter deg igjen og går videre i livet med stolthet for å ha gjort noe bra (sagt fra til kona) og holdt på verdigheten din (droppa han!) 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Skrevet 10. februar 2019 Sikker på at ikke daten din har en tvilling? Anonymkode: a60c6...3ad
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #15 Skrevet 10. februar 2019 Så Utrolig så raskt folk har sex lenge før de kjenner hverandre...ikke rart at man brenner seg. Anonymkode: ef1f8...3c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå