Gå til innhold

Genetisk heldige som har kasta bort gaven sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er de verste eksemplene på genetiske lottovinnere du vet om, som har ødslet bort talentet sitt?

Selv kjenner jeg ei dame som har vært utrolig heldig med utseendet sitt. Vi snakker perfekt symmetrisk ansikt, porselenshud, Mother of Dragons-lyst hår og isblå øyne. Hun har derimot røyka 20 sigg om dagen siden hun var 13, og drevet litt partydop. Hun ser ut som et takras nå, tidlig i trettiårene.

Anonymkode: fddbc...4a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om flere som i utgangspunktet har vært vakre men som har tatt så mange såkalte skjønnhetsoperasjoner at de ser fæle ut. Oppblåste ansikter, unaturlig smale og små neser, lepper som ser ut som de kan eksplodere når som helst. I tillegg har de selvfølgelig oransje hud, tatoveringer fra topp til tå, silikonbryster og falske øyenvipper i størrelse fuglevinge. Hvorfor....?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stadig vekk grisefine damer i helt vanlige jobber i ventrekalde Norge. Skikkelig bortkasta. De burde leve et glamourøst liv på den røde løperen i LA eller Miami med milliardærmannen sin ved sin side.

Anonymkode: 8bf80...8ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv. Svært heldig med genene, men dessverre alt for lite flink til å ta vare på det.

Anonymkode: fba5e...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tragisk.    

Men jeg syns det er positivt at når en passerer 30 år så kommer resultatet av hvordan du lever.   Da ser en tydelig hvem som lever sund og hvem som ikke gjør det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser stadig vekk grisefine damer i helt vanlige jobber i ventrekalde Norge. Skikkelig bortkasta. De burde leve et glamourøst liv på den røde løperen i LA eller Miami med milliardærmannen sin ved sin side.

Anonymkode: 8bf80...8ae

Forsøk på humor?

Anonymkode: bb3c9...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner en fyr med 170 i IQ og mastergrad i noe veldig vanskelig, som ble uteligger og alkoholiker fordi det ble for mye pes å være A4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en i klassen som var både svært intelligent, atletisk og god motorikk. Kunne sikkert gjort det bra både akademisk og idrettsmessig. Men endte med å bli narkoman.

Anonymkode: a68c4...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hind skrev:

Jeg vet om flere som i utgangspunktet har vært vakre men som har tatt så mange såkalte skjønnhetsoperasjoner at de ser fæle ut. Oppblåste ansikter, unaturlig smale og små neser, lepper som ser ut som de kan eksplodere når som helst. I tillegg har de selvfølgelig oransje hud, tatoveringer fra topp til tå, silikonbryster og falske øyenvipper i størrelse fuglevinge. Hvorfor....?  

Jeg kjenner også ei sånn. I utgangspunket en veldig pen dame, som allerede fra tidlig i 20-årene kjørte på med digre plastpupper, eksploder-klare lepper, tatovert sminke, løsvipper som ser ut som sopekoster osv. Nå ser hun ut som en parodi på en glamourmodell. Trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne som var utrolig vakker, og som også var utrolig smart. Kunne masse. Dessverre ødela hennes sosiale evner mye for henne for der var hun helt på viddene. Vet hun har ett barn som begynner å bli ganske stort, og tror hun jobber som lærer, hun studerte i alle fall det da jeg kjente henne. Men hun kunne absolutt blitt type forsker eller noe slikt.

Anonymkode: a7636...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil svare meg selv. Var veldig pen med nydelig kropp og fikk mye seriøse modelltilbud i starten av tyveårene (i 30-årene nå) og et par andre jobbtilbud med store muligheter for fremtiden økonomisk, men jeg kastet bort alt ved å bare svare nei siden jeg trodde jeg var stygg og talentløs. Kjedelig å vite jeg kunne hatt et spennende og unikt liv fylt med muligheter, så kastet jeg alt ut av vinduet siden jeg ikke likte meg selv, og holdt meg mest innendørs og var asosial. Oh well.. 

Anonymkode: 9d1c9...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En utrolig søt og pen jente flyttet til området vårt (Oslo) da jeg var tenåring. Hun rotet seg ganske fort borti "et dårlig papir", dvs en av pøbelgutta i området som drev og eksperimenterte med diverse dop osv. Denne jenta var så pen at hun kunne fått hvem hun ville. Enorme brune Bambi øyne med naturlig lange, mørke vipper rundt, supersøtt ansikt og brunt hår. Husker jeg syns hun var utrolig pen. Hvorfor hun rota seg borti en som var på god vei til å bli narkis er ikke godt å si.

Noen få år senere sitter jeg på bussen gjennom byen på vei fra jobb en ettermiddag, og bussen kjører gjennom den beryktede Tollbugata, der horene står på gatehjørnene og fallbyr sine tjenester. Da plutselig ser jeg henne, den pene jenta, stå der kledd som en hore sammen med et par andre prostituerte, og venter på kunder.....

Huff.

Anonymkode: c514a...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En utrolig søt og pen jente flyttet til området vårt (Oslo) da jeg var tenåring. Hun rotet seg ganske fort borti "et dårlig papir", dvs en av pøbelgutta i området som drev og eksperimenterte med diverse dop osv. Denne jenta var så pen at hun kunne fått hvem hun ville. Enorme brune Bambi øyne med naturlig lange, mørke vipper rundt, supersøtt ansikt og brunt hår. Husker jeg syns hun var utrolig pen. Hvorfor hun rota seg borti en som var på god vei til å bli narkis er ikke godt å si.

Noen få år senere sitter jeg på bussen gjennom byen på vei fra jobb en ettermiddag, og bussen kjører gjennom den beryktede Tollbugata, der horene står på gatehjørnene og fallbyr sine tjenester. Da plutselig ser jeg henne, den pene jenta, stå der kledd som en hore sammen med et par andre prostituerte, og venter på kunder.....

Huff.

Anonymkode: c514a...e06

Tull?

Anonymkode: 711e6...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil heller kalle henne smart. Hva har hun gått glipp av liksom? Bli pult av en haug menn og bli behandlet som søppel av samtlige? 

Anonymkode: 15d5f...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en av de ts skildrer. Selv om jeg synes det er helt feil å blande sammen utseende med talent. Med meg henger det sammen med en diger psykisk kneik, som egentlig bare vedvarer. Tror det kommer til å bli lettere med årene, jeg vet akkurat hvorfor det er slik. Har selvsagt folk som maser på meg om at jeg må ta meg sammen, men dette går mye på ting som er tabubelagt i vårt samfunn, sånn at jeg tror at når tiden blir moden for det, for min del, så kommer jeg til å få mer pågangsmot selv til å faktisk kunne gjøre mer med det. Det henger likevel litt sammen med økonomi også. Hadde jeg hatt råd til å ha en PT på fast basis over lengre tid, så hadde jeg brukt det.

Anonymkode: 69b7c...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det vi snakker om her er stort sett pene jenter som ble stygge? Fine tråden. ❤️

Anonymkode: 3973b...ee8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å se bra ut er et talent 🤔 Kan ikke si at jeg ser på mennesker i form av talent og ødsling av egenskaper. Når jeg ser et menneske, så ser jeg personlighet, hva de liker, hva som motiverer dem, hva de misliker, hvordan de oppfatter verden, hva de verdsetter og streber etter. Talent er en av de minste faktorne i hva som gjør et menneske til et menneske. Talent er bare noe man får brukt og utnyttet om livet har lagt til rette for det. Om du har vokst opp fattig uten pc spiller det ingen rolle om du har talent i skytespill. Vokser du opp voldtatt og traumatisert av egne foreldre, spiller det ingen rolle om du er pen eller har talent for synging, mest sannsynligvis vil du ha andre problemer i tankene. Det blir derfor bisarr for meg å kommentere på og tenke på mennesker slik som dere snakker om i denne tråden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei, smart, god og arbeidssom. 

Desverre vokste hun opp i en temmelig dysfunksjonell familie, ble gravid som 16 åring. I dag er hun 6 barns mor, 2 barnebarns bestemor jobber deltid i en butikk, gift med en halvkriminell tufs og poster masse på Facebook om hvordan livet har sviktet henne.

Hun kunne gjort og blitt så mye...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et par/tre det det er motsatt, jeg. Litt ..uheldig eller alminnelig utseende jenter og gutter (damer/menn) som får hvem de vil ha og som på en måte framstår som kjekke, pene, attraktive. De ER attraktive. Personlighet og sjarm er større og bedre talent enn «symmetrisk ansikt» og dukkepenhet, sjarm blir ikke nødvendigvis borte med årene heller. 

Anonymkode: 535a7...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen her. Ser noen reagerer på at "å være fin" ikke er et talent. Vel, det er jo noe du randomly blir født, og som du er god på (å være pen). Går vel også an å trene seg opp til å bli flink, eller å jobbe/jukse seg pen. Nå tenker jeg mer på de som ikke har jobbbet fram talentet sitt, men bare fått det i handa. Foreksempel det å ha fantastisk sangstemme, skihopper-fysikk, tallforståelse osv.

Anonymkode: fddbc...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...