Gå til innhold

Hvilken kjole har/skal du ha?

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ser på bruktsidene at "olympia" er poppis nå! jeg for min del heller mere over til "teresa" eller "marion" (sotterokjoler)

arti å vite hva dere skal ha på dere? og gjerne hva dere skal ha utenpå! cape etc.

slør eller tiara? begge deler?

jeg har ingen aning! bare 4 mnd til bryllup...hmmmm

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha Pronovias Fada-kjole fra 2004-kolleksjonen, ikke tiara, kanskje kort slør.

Skrevet

Skal ha en Maggie Sottero - kjole, Moulin Rouge. Tiara (kanskje), slør har jeg ikke bestemt enda (tror ikke det), men ingenting over kjolen...trenger forhåpentligvis ikke det midt på sommern :)

Gjest gjesta
Skrevet

Har sett så mange fine kjoler.. vanskelig å velge, men liker disse, og tenkte prøve disse kjolene:

Linea Raffaelli - Nr. 8 fra venstre

Ella og Demetria

Har sett mange andre fine kjoler også.. Har vel vert inne på hver bryllupskjole-side som finnes ;)

Men klarer ikke bestemme meg før jeg får prøvd kjoler på. Kanskje jeg finner en helt annen, når kommer i butikken :)

Vil ha slør, kanskje tiara..

Skrevet

Jeg holder på å sy en renessansekjole i grå thaisilke og svart fløyel.

Skal ikke ha noe på hodet.

Skrevet
Har sett så mange fine kjoler.. vanskelig å velge, men liker disse, og tenkte prøve disse kjolene:

Linea Raffaelli - Nr. 8 fra venstre

Ella og Demetria

Har sett mange andre fine kjoler også.. Har vel vert inne på hver bryllupskjole-side som finnes ;)

Men klarer ikke bestemme meg før jeg får prøvd kjoler på. Kanskje jeg finner en helt annen, når kommer i butikken :)

Vil ha slør, kanskje tiara..

Den Linea-kjolen har jeg også hatt et godt øye til! :)

Og Ella var flott - virkelig min smak! Ligner litt på Demetrios-kjolen "min" i selve skjørtet. Den kan du se her. Tror forøvrig at Demetria kan kjøpes til en kjekk pris på eBay...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal ha en kjole fra Venus - har kjøpt den brukt.

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt MS Celeste. Skulle ha tiara, men tror jeg bytter den med en blomst i håret. Sløret skal være til nederst på ryggen og helst i organza.

Mulig jeg har slør og tiara under vielsen for deretter å kaste den til middagen. Da skal blomsten (orkidé) på plass...

Gjest gjesta
Skrevet

Og Ella var flott - virkelig min smak! Ligner litt på Demetrios-kjolen "min" i selve skjørtet. Den kan du se her. Tror forøvrig at Demetria kan kjøpes til en kjekk pris på eBay...

Tror jeg skal dra på butikken her, som har bla. Linea, Sottero og mange fler & prøve kjoler før jeg evt bestiller/kjøper. Ja, sant den Linea er flott & den er litt spesiell og ikke så standard. :)

Ja, liker godt kjolen din!

Skrevet

Hei julibrud '06.

Skal ha samme kjole vi jo!! :) MS - Moulin Rouge.

Tenkte jeg skulle spørre deg om en ting. Har du kjøpt underskjørt til kjolen? Hvordan underskjørt skal du ha?

Litt usikker skjønner du...

Skrevet

Jeg skal ha en Jasmine kjole, kjøpte den ny i London.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hvilken Demetrios kjole skal du ha? Fikk ikke opp bildet.

Skrevet
Denne skal jeg ha  :)

..hvis den snart blir sendt da  :roll:

Hvor har du bestilt den? Har tittet på den selv, skjønner du. en selger på qxl som syr den. Synes dog slepet er litt langt. Tenker det kan bli litt slitsomt å holde styr på hele kvelden :) Hva gir du for den kjolen? Kjempefint hvis du svarer på disse spm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...