AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #1 Skrevet 8. februar 2019 .. Da trekker de bort blikket lynraskt. Registrerer også at dem er uttryksløse og helt uten smil. De ser altså på meg i smug.. Jeg er dame selv, om dere lurer. Jeg er nysgjerrig på hva disse blikkene kan bety, særlig når disse kommer fra kvinner. Anonymkode: 5c726...076
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Du er nok innbilsk. De ser på deg pga de ikke forstår hva du snur deg etter. Når du da ser de inn i øynene slår de naturlig nok blikket vekk. Anonymkode: 1868d...d14
bruker_K Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Jeg tar meg selv i analysere ansiktet til andre damer. Se hva jeg liker, hva jeg ikke liker. Sminke, hår.. ting jeg ville gjort annerledes hvis jeg var denne personen. er nok ikke noe å tenke på. 1
Chablis Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Flekk på buksa Buse i nesa Håret på halv tre Blusen kneppe skeivt Du ler/snakker veldig høyt Eller den du helst ville høre: Du er så vakker at de ikke kan unngå å se på deg, og de ser deg som en trussel.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Skrevet 8. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok innbilsk. De ser på deg pga de ikke forstår hva du snur deg etter. Når du da ser de inn i øynene slår de naturlig nok blikket vekk. Anonymkode: 1868d...d14 Ikke innbilsk, bare irritert. Vet godt at dette kan være en form for mobbing. Har vært episoder hvor jeg bare trengte å løfte blikket mitt, for så å oppdage at jeg har blitt fulgt med på. Men titte bort gjør de.. Og det uten å si hei. Anonymkode: 5c726...076
Edinbruh Skrevet 8. februar 2019 #7 Skrevet 8. februar 2019 Det er litt kleint å bli tatt i å se på en fremmed så ikke så rart de ser vekk, vel? Vi mennesker er nysgjerrige vesener så det er vanlig å studere fremmede ansikt rundt oss avhengig av situasjon. Blikket kan feste seg lenger hvis man er noe ekstra pen, stygg eller dere BEGGE ender opp med å møte blikkene til hverandre samtidig. Høres ut som sistnevnte er det som skjer her og du overtenker det.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #8 Skrevet 8. februar 2019 Her overtolker du nok. Anonymkode: daad5...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå