Gå til innhold

Kvinner fester blikk på meg, inntil jeg snur meg og fersker dem..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.. Da trekker de bort blikket lynraskt. Registrerer også at dem er uttryksløse og helt uten smil. De ser altså på meg i smug..

Jeg er dame selv, om dere lurer. Jeg er nysgjerrig på hva disse blikkene kan bety, særlig når disse kommer fra kvinner.

Anonymkode: 5c726...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok innbilsk. De ser på deg pga de ikke forstår hva du snur deg etter. Når du da ser de inn i øynene slår de naturlig nok blikket vekk.

Anonymkode: 1868d...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg selv i analysere ansiktet til andre damer. Se hva jeg liker, hva jeg ikke liker. Sminke, hår.. ting jeg ville gjort annerledes hvis jeg var denne personen. er nok ikke noe å tenke på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flekk på buksa 

Buse i nesa

Håret på halv tre

Blusen kneppe skeivt 

Du ler/snakker veldig høyt

 

Eller den du helst ville høre:

Du er så vakker at de ikke kan unngå å se på deg, og de ser deg som en trussel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er nok innbilsk. De ser på deg pga de ikke forstår hva du snur deg etter. Når du da ser de inn i øynene slår de naturlig nok blikket vekk.

Anonymkode: 1868d...d14

Ikke innbilsk, bare irritert. Vet godt at dette kan være en form for mobbing. Har vært episoder hvor jeg bare trengte å løfte blikket mitt, for så å oppdage at jeg har blitt fulgt med på. Men titte bort gjør de.. Og det uten å si hei.

Anonymkode: 5c726...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt kleint å bli tatt i å se på en fremmed så ikke så rart de ser vekk, vel?

Vi mennesker er nysgjerrige vesener så det er vanlig å studere fremmede ansikt rundt oss avhengig av situasjon. Blikket kan feste seg lenger hvis man er noe ekstra pen, stygg eller dere BEGGE ender opp med å møte blikkene til hverandre samtidig. Høres ut som sistnevnte er det som skjer her og du overtenker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...