Gå til innhold

Prising av garn en skal selge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endel garn jeg vil selge, men syns det er så vanskelig å sette pris. Feks Drops Baby Merino som har utsalgspris på 34kr, men som en kan finne tilbud nede i 17kr på en spesiell side, men der har jeg lagt merke til at det knapt er farger inne. Så prisen sånn generelt ligger på rundt 22-23kr. Hvordan bør jeg prise garnet ved salg? Tenker litt at hvis jeg legger det ut først på lokale sider der en kan hente garnet selv så kan jeg ha litt høyrer pris, men kanskje sette ned prisen litt hvis jeg må selge på en nasjonal side der porto kommer i tillegg. Hva tenker dere om det? Jeg vil jo gjerne tjene mest mulig på et salg, og unngå både over- og underprising. På forhånd takk for innspill!

Anonymkode: 8f4e7...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utav hva du skriver ville jeg solgt 10 baby merino for 250kr f.eks. 

Anonymkode: 75aec...aef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stadig tilbud på Drops garn, så jeg ville ikke tatt mer enn hva det selges på tilbud. 

Anonymkode: 7f2b7...e3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2019 den 0.17, AnonymBruker skrev:

Jeg har endel garn jeg vil selge, men syns det er så vanskelig å sette pris. Feks Drops Baby Merino som har utsalgspris på 34kr, men som en kan finne tilbud nede i 17kr på en spesiell side, men der har jeg lagt merke til at det knapt er farger inne. Så prisen sånn generelt ligger på rundt 22-23kr. Hvordan bør jeg prise garnet ved salg? Tenker litt at hvis jeg legger det ut først på lokale sider der en kan hente garnet selv så kan jeg ha litt høyrer pris, men kanskje sette ned prisen litt hvis jeg må selge på en nasjonal side der porto kommer i tillegg. Hva tenker dere om det? Jeg vil jo gjerne tjene mest mulig på et salg, og unngå både over- og underprising. På forhånd takk for innspill!

Anonymkode: 8f4e7...ffb

Maks 10 kroner nøstet om du skal selge garnet privat. 

Anonymkode: a4603...1b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...