Gå til innhold

Brekningsrefleks hos kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten klarer ikke å ta pikken langt inn in munnen, da brekker hun seg. Er det mulig å få vekk brekningsrefleksen(eller minimere den) slik at hun kan ta meg langt inn? Dere jenter som klarer å deepthroate, hvordan klarer dere å gjøre det uten å brekke dere?

Anonymkode: 97a1d...f9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjæresten klarer ikke å ta pikken langt inn in munnen, da brekker hun seg. Er det mulig å få vekk brekningsrefleksen(eller minimere den) slik at hun kan ta meg langt inn? Dere jenter som klarer å deepthroate, hvordan klarer dere å gjøre det uten å brekke dere?

Ja, hun kan lett få vekk brekningsrefleksene...ved og dumpe deg ;)

• Liker 27
Skrevet

Øvelse gjør mester!

Men for å øve må hun ha lyst. Hvis din kjæreste ikke vil øve må du respektere det.

Skrevet
3 minutter siden, Butternut skrev:

Ja, hun kan lett få vekk brekningsrefleksene...ved og dumpe deg ;)

? Hvorfor skal hun dumpe meg?

3 minutter siden, loveli skrev:

Øvelse gjør mester!

Men for å øve må hun ha lyst. Hvis din kjæreste ikke vil øve må du respektere det.

Får prøve å motivere til mere øvelse. Kanskje det funker med å ta litt og litt mer for hver gang?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får prøve å motivere til mere øvelse. Kanskje det funker med å ta litt og litt mer for hver gang?

Gjør du like mye godt for henne som du forventer at hun gjør for deg, da? Det kan nok virke motiverende.

Anonymkode: df2d4...c17

• Liker 13
Skrevet

Kondomeriet (eller var det Nytelse.no?) har en sånn deepthorat-spray som skal numme ganen, sånn at man ikke brekker seg like lett : ) Effekten varer i rundt 10 minutter.

Kanskje dere kan prøve det?

Det finnes også i minttabletter, men de er ganske shitty.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du like mye godt for henne som du forventer at hun gjør for deg, da? Det kan nok virke motiverende.

Tviler på at det er mangel på motivasjon som fremkaller brekning bakerst i munnen :P 

• Liker 8
Skrevet

Dersom kjæresten din selv poster et innlegg hvor hun faktisk har oppriktig lyst selv og tenner på det uten press fra deg så skal jeg svare henne :) 

Hilsen ei som har øvd og kan triksene. 

Anonymkode: f1a00...c18

• Liker 15
Skrevet

Jeg må værer kåt og har varmet opp ( altså sugd en stund) før jeg kan deepthroate. Da kan jeg fint gjøre det, da brekker jeg meg ikke like lett. Også lærer man seg teknikker. Eks slappe heeelt av i musklene i svelg og gane. 

Anonymkode: 2bb28...8b0

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Tibbie skrev:

Tviler på at det er mangel på motivasjon som fremkaller brekning bakerst i munnen :P 

Men brekninger gjør sitt med motivasjonen.

• Liker 3
Skrevet

Må øve og øve. Slappe av i halsen og la den gli ned. Må samtidig holde halsen «åpen» slik som når man akkurat svelger. Jeg må ha svært mye glid/ forsats for at det skal gå lett. Kan hende jeg brekker meg litt innimellom om jeg blir overivrig, men det bare overser jeg. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom kjæresten din selv poster et innlegg hvor hun faktisk har oppriktig lyst selv og tenner på det uten press fra deg så skal jeg svare henne :)

Herregud, for et tåpent innlegg.

Du nekter å hjelpe dem med sexlivet, fordi du mener at det er han, og ikke hun som søker?

Jeg synes at han er søt som tenker på henne og vil at hun skal slippe å brekke seg.

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Er dette noe hun virkelig vil, da?

Anonymkode: 1628e...000

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes det er helt sykt at man har sex på en måte som gjør at man brekker seg og spyr av det. Og dette synes karen er helt ålreit å se på at kjæresten går gjennom.... Er du så opptatt av din egen nytelse og behov, at du ikke kan si til henne "Nei, vi dropper dette, jeg ser det er fælt for deg, du spyr jo nesten".

Mange unge jenter vet nesten ikke sitt eget beste, og i redsel for å miste kjæresten, utfører de seksuelle tjenester han ønsker, men som de selv egentlig hater. 

Anonymkode: 6abe0...e2c

• Liker 16
Skrevet

En refleks kan ikke trenes bort, da reflekser ikke er viljestyrte. Men du kan øve deg til metoder som ikke trigger refleksen så mye, feks det å åpne opp munnen godt, slappe av så mye som mulig og suge sakte synes jeg fungerer.  

Anonymkode: dedc8...e28

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg må være skikkelig kåt og mannen må ha varmet meg opp- les slikket meg lenge før jeg greier gå langt ned på mannen. Han slikker meg og bruker fingrene (ikke innvendig men utvendig, masserer klitoris og litt rundt) gjerne like lenge som jeg går ned på ham etterpå. Men av erfaring vet jeg at press fra ex-er om å gå langt ned gjør at jeg får skikkelig psykisk motstand. Mannen min er den eneste jeg har kunnet gå langt ned på, fordi han aldri har mast om det og fordi han bruker mye tid på meg. Prøv dette og ikke gjør en stor greie ut av det. 

Anonymkode: a40e0...19c

• Liker 1
Skrevet

deepthroate er det ikke alle som kan lære seg og det krever mye trygghet i forholdet. bare som en avslutning til det over. 

Anonymkode: a40e0...19c

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kjæresten min og jeg ble sammen, slet jeg veldig med å bli kåt og å komme. Sex var nærmest som en plikt, fordi "sånt har jo folk i forhold". Det var vondt og kjedelig, og jeg ønsket veldig at jeg skulle bli like kåt som han. Han var veldig søt og spurte hele tiden hva som ville hjulpet meg, men jeg visste det jo ikke selv.

Jeg brukte mye tid her og på Google, og husker at jeg ofte tenkte på at "jeg ønsker at han kunne googlet og undersøkt litt han også". Selv om at det er jeg som er "problemet", så er jo sex noe som man gjør sammen - og begge vil jo det beste for begge, ellers er det ikke noe gøy.

Så jeg er veldig uenig med deg!

Anonymkode: 80d24...fdb

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En refleks kan ikke trenes bort, da reflekser ikke er viljestyrte. Men du kan øve deg til metoder som ikke trigger refleksen så mye, feks det å åpne opp munnen godt, slappe av så mye som mulig og suge sakte synes jeg fungerer.  

Glemte å skrive det som nesten er viktigst, og det er at mannen ligger helt i ro og definitivt ikke forsøker å trenge lenger inn, det utløser brekningsrefleksen umiddelbart! 

• Liker 8
Skrevet
17 minutter siden, Tibbie skrev:

Herregud, for et tåpent innlegg.

Du nekter å hjelpe dem med sexlivet, fordi du mener at det er han, og ikke hun som søker?

Jeg synes at han er søt som tenker på henne og vil at hun skal slippe å brekke seg.

:ler:

Er det ironi? :P 

Du synes han er SØT? Sånn uten å tulle? Og at det er omtenksomt å tenke på at kjæresten skal slippe å brekke seg fremfor å dytte pikken ned i halsen?

Different standards ass. Blir plutselig veldig glad for at mannfolka jeg treffer er høykvalitet ❤️

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...