Gå til innhold

Arbeide frivillig i utlandet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen her gjort det? 

Jeg kunne hatt lyst til å være med å bidra til noe mer meniningsfylt . Har utdanning innen barn så kunne startet barnehage, eller jobbet med barn i utviklingsland. Men hvordan komme igang ? Må man ha spart opp mye penger på forhånd, eller er det noe som kan søkes støtte til? Hva av tillatelser må man ha for å starte opp noe. Eller vet noen om noen organisasjoner som driver med det? 

Når jeg søker frivillig arbeid i utlandet kommer det opp mest undomssprosjekter, ganske dyre og overfladiske. 

Tips? :) 

Anonymkode: be46e...d7f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg vet om et projects abroad. 

Anonymkode: d8918...778

Skrevet
På 7.2.2019 den 10.44, AnonymBruker skrev:

Har noen her gjort det? 

Jeg kunne hatt lyst til å være med å bidra til noe mer meniningsfylt . Har utdanning innen barn så kunne startet barnehage, eller jobbet med barn i utviklingsland. Men hvordan komme igang ? Må man ha spart opp mye penger på forhånd, eller er det noe som kan søkes støtte til? Hva av tillatelser må man ha for å starte opp noe. Eller vet noen om noen organisasjoner som driver med det? 

Når jeg søker frivillig arbeid i utlandet kommer det opp mest undomssprosjekter, ganske dyre og overfladiske. 

Tips? :)

Anonymkode: be46e...d7f

jeg lurer på det samme!! jobber også med barn og ungdom. hvor kunne du tenkt deg? 

Anonymkode: 34806...a30

Skrevet

Du bør nok være helsearbeider (sykepleier, lege), ingeniør eller annet med spesiell kompetanse, for å være interessant for u-landene.

Anonymkode: a8b76...4e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...