AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Har noen her gjort det? Jeg kunne hatt lyst til å være med å bidra til noe mer meniningsfylt . Har utdanning innen barn så kunne startet barnehage, eller jobbet med barn i utviklingsland. Men hvordan komme igang ? Må man ha spart opp mye penger på forhånd, eller er det noe som kan søkes støtte til? Hva av tillatelser må man ha for å starte opp noe. Eller vet noen om noen organisasjoner som driver med det? Når jeg søker frivillig arbeid i utlandet kommer det opp mest undomssprosjekter, ganske dyre og overfladiske. Tips? :) Anonymkode: be46e...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #2 Skrevet 8. februar 2019 Eneste jeg vet om et projects abroad. Anonymkode: d8918...778
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 På 7.2.2019 den 10.44, AnonymBruker skrev: Har noen her gjort det? Jeg kunne hatt lyst til å være med å bidra til noe mer meniningsfylt . Har utdanning innen barn så kunne startet barnehage, eller jobbet med barn i utviklingsland. Men hvordan komme igang ? Må man ha spart opp mye penger på forhånd, eller er det noe som kan søkes støtte til? Hva av tillatelser må man ha for å starte opp noe. Eller vet noen om noen organisasjoner som driver med det? Når jeg søker frivillig arbeid i utlandet kommer det opp mest undomssprosjekter, ganske dyre og overfladiske. Tips? Anonymkode: be46e...d7f jeg lurer på det samme!! jobber også med barn og ungdom. hvor kunne du tenkt deg? Anonymkode: 34806...a30
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #4 Skrevet 16. februar 2019 Du bør nok være helsearbeider (sykepleier, lege), ingeniør eller annet med spesiell kompetanse, for å være interessant for u-landene. Anonymkode: a8b76...4e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå