Lorieen Skrevet 25. januar 2021 Forfatter #101 Del Skrevet 25. januar 2021 7 dpo Lurer på å svi av en strimmeltest i morgen tidlig 8 dpo. Har egentlig ingen symptomer eller magefølelse eller noe, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #102 Del Skrevet 26. januar 2021 8 dpo Blenda billigstrimmel fra Babyplan i dag på morgenurin. Det var ikke tidligtest men vanlig med sensitivitet 25. Jeg har egentlig stor tro på at mensen kommer til helga. Og egentlig er det greit, for da har jeg en siste menstruasjonsdato å gå ut i fra. Skal teste igjen i morgen, kanskje jeg slår til og kjøper en CB Early etter jobb i dag. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. januar 2021 #103 Del Skrevet 26. januar 2021 Når er det du har fått første strek i de tidligere graviditetene dine? Av alle de gangene jeg har blitt gravid så har jeg aldri sett strek så tidlig som 8 dpo. Men har skimtet noe på 9 dpo, med unntak av den i sommer - da så jeg ingenting før 11 dpo. Men det tror jeg er for at jeg er hellig overbevist om at strimlene har blitt et par dager dårligere de siste årene. Krysser fingrene at du får en positiv test i løpet av de kommende dagene!! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 26. januar 2021 Forfatter #104 Del Skrevet 26. januar 2021 Amatariel skrev (7 timer siden): Når er det du har fått første strek i de tidligere graviditetene dine? Av alle de gangene jeg har blitt gravid så har jeg aldri sett strek så tidlig som 8 dpo. Men har skimtet noe på 9 dpo, med unntak av den i sommer - da så jeg ingenting før 11 dpo. Men det tror jeg er for at jeg er hellig overbevist om at strimlene har blitt et par dager dårligere de siste årene. Krysser fingrene at du får en positiv test i løpet av de kommende dagene!! 🤞 Har testet svakt men tydelig positivt 9 dpo som regel. Ultrasvakt 8 dpo sist. I dag har jeg hatt skikkelig heftige stikk og murringer i et par timer. Kanskje det var festesmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #105 Del Skrevet 27. januar 2021 9 dpo Fortsatt blendahvit Babyplan strimmeltest (25 i sensitivitet) på morgenurin. Fortsatt tidlig, men får stadig flere symptomer på at mensen kommer (humørsvingninger etc) så regner med det ikke har klaffet denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. januar 2021 #106 Del Skrevet 27. januar 2021 Usj det er kjedelig når testen er blenda og pms begynner å kjennes Men jeg håper videre litt til jeg 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #107 Del Skrevet 28. januar 2021 10 dpo Blendahvit test i dag også. Med en lutealfase på mellom 11 og 13 dager så regner jeg med at løpet er kjørt for denne prøveperioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #108 Del Skrevet 28. januar 2021 Usj kjedelig Men ettersom jeg fikk blenda på 10 dpo og positiv på 11 dpo i sommer så tillater jeg meg å håpe litt til for deg 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #109 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Amatariel skrev (3 timer siden): Usj kjedelig Men ettersom jeg fikk blenda på 10 dpo og positiv på 11 dpo i sommer så tillater jeg meg å håpe litt til for deg 🤞 It ain’t over ‘til it’s over! 👍 Driver ellers og psyker meg opp til kommende mens i helga - da får jeg i det minste satt i gang med min splitter nye CB Advanced Fertility Monitor, og det blir jo spennende og gøy! Krampaktig positiv, hvem, jeg? 🤣 Endret 28. januar 2021 av Lorieen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 28. januar 2021 #110 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg bruker også fertilitetsmonitoren fra CB! Fornøyd så langt (2 prøveperioder med den), og blir spennende å lese hva du synes 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #111 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) 11 dpo Dette var skikkelig uventet, men i dag fikk jeg svak, men tydelig positiv billigstrimmel. Endret 29. januar 2021 av Lorieen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 29. januar 2021 #112 Del Skrevet 29. januar 2021 Neei så gøy! 😍😍🤩😄🎉🎉👏 Spent på om den blir fin og sterkere de neste dagene 😄 Gratulerer? 🙈💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea87 Skrevet 29. januar 2021 #113 Del Skrevet 29. januar 2021 Oi! Det der var jo en kjempetydelig strek! 😃 Helt klart positiv sånn som den ser ut nå! Skal du ta en ny test iløpet av dagen? Eller venter du til i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livli Skrevet 29. januar 2021 #114 Del Skrevet 29. januar 2021 😃🎊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. januar 2021 #115 Del Skrevet 29. januar 2021 Ooojj jaaa se der! Det var akkurat det jeg saaaa! Testen kan fint være blenda på 9 og 10 dpo, for å så få strek på 11. Hurra!! Helt klart positiv denne. Perfekt 11-dpo-test. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #116 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg skal ta en digital senere i dag. Kjøper en dobbel, så skal jeg ta ny om ei uke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 29. januar 2021 #117 Del Skrevet 29. januar 2021 Å! Det var en fin test 😁 Gleder meg til oppdatering med digitaltest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #118 Del Skrevet 29. januar 2021 Den digitale slo ut «ikke gravid». 🤔Merkelig, men med tanke på at test var blenda i går så er det kanskje ikke nok hcg. Kjøpte en topakk, så tar ny både strimmel og digital morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter #119 Del Skrevet 29. januar 2021 Nå har jeg selvfølgelig noia, for digital pleier å slå ut på meg på såpass sterk strek. 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. januar 2021 #120 Del Skrevet 29. januar 2021 Men har du spart på urinen hele dagen da? Er veldig stor forskjell på morgen- og ettermiddagsurin så tidlig. Du får nok positiv digital på morgenurinen i morgen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå