Gå til innhold

Too ugly for love

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har flere sett den tv serien? Jeg vet at mange sliter med selvbildet sitt og føler at de ikke fortjener eller er bra nok for kjærlighet men alle er det så lenge man er en god person. I den serien er det menn som mangler armer, kvinner som har sykdommer som gir de overdrevent hårvekst på hele kroppen og i ansiktet , folk som har hudsykdommer og ser "stygge" ut  og folk som er virkelig uheldig og man følger de i jakten på å date og finne en kjæreste. Så lenge man er et godt menneske så hindrer det de ikke i å få kjæreste så jeg tenker at folk som virkelig sliter med å få seg kjæreste om de faktisk treffer og dater mange kan ikke være særlig godhjertede mennesker...... Da må man jobbe med seg selv og ikke klage over at ingen vil ha en. Så lenge man er grei fins det noen som vil ha deg! Sosiale ferdigheter har også en del å si for å treffe og bli kjent med noen og holde på en interesse da men det er jo også ting som kan jobbes med :)
Ingen er for stygge for kjærlighet! :)

Anonymkode: dc7da...fa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett denne serien, og jeg vil se noen få av de er uheldige, og vil ha det litt vanskeligere med å møte noen. Men i ene episoden var det en vakker modell, som hadde et arr på magen. Og det var hele feilen hennes. Syntes det ble et hån mot alle som virkelig har sykdommer, og sliter. Og om noen mangler en arm, eller et ben, så er jo ikke det i dag noe hinder. De kan fortsatt gjøre det samme som meg. 

Selv har jeg atopisk dermatitt, selvfølgelig kraftigst rammet i ansiktet, og halsen. De fleste dager ser jeg ut som et monster, jeg hovner opp i ansiktet, er illrød og har sår, og får elveblest på hals og ansikt. Jeg ser virkelig ikke ut. Og har fullstendig gitt opp dating. Det blir og trigget av stress, så skulle jeg gå på date, vet jeg at jeg hadde sett fæl ut. Og jeg har prøvd, og det sjokket i ansiktet hans, selv om han var advart på forhånd, og hvor man hele daten skjønner at han synes bare synd på deg, og derfor blir og gjennomfører daten. 

Anonymkode: 16865...5bb

• Liker 2
Skrevet

Hvor går denne serien?

Anonymkode: a0018...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...