Gå til innhold

Høyden min

Ukjent321

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. I det siste har jeg lest mye på nette hvordan alle jenter foretrekker høye menn. Jeg blir nedenfor bare ved å tenke at jeg ikke har en mulighet med noen jeg liker fordi de sannsynligvis foretrekker høye menn. Jeg kan ikke noe for høyden min som er 1.60. Er jeg født for å være alene? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du ikke.. men skal ærlig innrømme at jeg ser på gutter som er lavere enn meg selv som søte, og ikke et sexobjekt, sånn i første omgang. MEN så er det ei heller sexobjekter man gifter seg med. Hadde aldri tenkt på høyden din om du hadde alle egenskapene jeg er ute etter 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser daglig mange kjekke, lave menn. Jeg foretrekker lave menn fremfor høye, skjønner ikke den hypen der. Liker å være på bølgelengde. Dame 1,65.

Anonymkode: 6c62f...8e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mange kvinner som ser ønsker seg en søt kjæreste fremfor en kjekk braute. En søt gutt fremfor en hårete mannemann. Det er heldigvis sånn at ikke alle damene liker samme typen menn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har en bra personlighet, er snill og omtenksom ellers så tror jeg du burde klare å få deg kjæreste du også.

Men om du derimot har en dårlig personlighet og lite hyggelig så får du nok leve livet alene

Anonymkode: 7d232...d10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2 kjærester på ca 160 cm. Så det er nok mange kvinner som gjerne tar en lav mann og. Han ene dro jo damer som noe annet rart. 

Anonymkode: c189c...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger nesten aldri merke til noens høyde. Er selv 163, så jeg hadde ikke hatt noe problem med en på 160. Vi hadde blitt et søtt lite par

Anonymkode: c5c63...ff7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke bekymre deg så lenge du har et godt hode. Mange av historiens største og mest berømte menn var liten i høyden. Intelligens, selvtillit og personlighet betyr mest. Hjelper ikke å være høy om man er lite pen eller mangler sosial intelligens. 

Anonymkode: 9638a...2f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 157 selv og liker menn som er høyere en meg. Gjerne rundt 170. 

Anonymkode: 7fc34...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 158 så alle som er like høye eller høyere er innafor for meg 🙂

Anonymkode: 78866...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv 1.63. Jeg bryr meg ikke om du er høy eller lav. 1.60 er fint. Det er så mye annet som spiller inn! Jeg kan tom synes at det er noe litt sexy med lave menn - fordi jeg egentlig forventer at de fleste menn er høye. Også skaper det litt nyskjerrighet og interesse. ;)

Anonymkode: 86a29...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en mann på 1.53 som har 2 barn med ei han var kjæreste med lenge, og han er fattig, lyver en del og er ikke spesielt sjarmerende. Hvis han kan, så kan du! Å henge med hodet og være usikker er noe folk kan reagere negativt på da man kan bli usikker selv rundt sånne personer. Så gå med hevet hode, vær snill mot de du møter og flørt med de du føler for å flørte på. Om du blir avvist så er det ikke farlig, slikt går man videre fra til man møter den man matcher med. Lykke til!

Anonymkode: d71ee...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nange kvinner med lave menn. Jeg er selv kvinne på 180 og hadde nok ikke falt for deg men jeg føler ikke at menn langt under min høyde faller for meg heller. Sjelden jeg ser par der kvinnen er dobbelt så lav som mannen, så det med at alle kvinner ønsker menn på 180 + er bare tull

Anonymkode: 9111b...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Arcturus skrev:

Jeg tror det er mange kvinner som ser ønsker seg en søt kjæreste fremfor en kjekk braute. En søt gutt fremfor en hårete mannemann. Det er heldigvis sånn at ikke alle damene liker samme typen menn. 

Hårete mannemenn er da sexy. Så lenge han ikke er for mannsjåvinistisk. Kan gjerne se ut som en "ape", så lenge han ikke oppfører seg som en.... 

Til ts, nei du er srlvsagt ikke dømt til å være alene selv om du er lav. Mange kvinner foretrekker menn som er høyere enn seg selv, men det finnes jo også mange lave damer. Og at en kvinne liker høye menn, beryr ikke nødvendigvis at det er et ufravikelig krav. Det er mye man kan finne tiltrekkende, men alle ender ikke opp med en partner som er "perfekt". Det er heller ikke det som gjør en lykkelig. Vet at noen også foretrekker lave menn. 

Du kan ikke noe for høyden din. Men hvordan er du selv, ts? Ville du ha dumpet noen oga noe ved utseendet som hun ikke kan noe for, eller klarer du å se forbi det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er to meter, men har en kompis som er betraktelig lavere enn meg og som har mye bedre drag enn jeg har.

Det handler om å.spille på styrkene sine.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at menn er lave, men jeg liker heller ikke at de er virkelig høye. Ca. 180 er perfekt. Men må jeg velge, blir det nok definitivt en på to meter over en på 160 (dersom alt annet er likt). 

Anonymkode: 4e12f...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 174 cm, så meg hadde du vært altfor lav. Jeg liker menn på rundt 185. 

Anonymkode: 68c74...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger nesten aldri merke til noens høyde. Er selv 163, så jeg hadde ikke hatt noe problem med en på 160. Vi hadde blitt et komisk lite par

Anonymkode: c5c63...ff7

Rettet for deg

Anonymkode: d4871...34c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rettet for deg

Anonymkode: d4871...34c

Ditt slemme krek.

Anonymkode: 38db5...c07

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er høyden som betyr mest for damer. Det som betyr mest er at kvinner liker å føle seg kvinnelige. Å være sammen med en mann som er høyere enn oss får oss til å føle oss bra med oss selv.
MEN: Det finnes mange høye IDOTER av menn. Femidotter, tiltaksløse slasker som absolutt ikke er noe å samle på. Da foretrekker jeg absolutt en lavere mann dersom han er ansvarsfull, respektfull, intelligent og maskulin på andre måter.
Min første kjæreste var lavere enn meg og vi hadde det kjempeskøy sammen!
Man kan absolutt være en maskulin, tiltrekkende mann til tross for at man er lav.

Anonymkode: d66be...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...