AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #101 Skrevet 12. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg også en del av. Men også noen prikker som ligner på skabben. Skjønner ikke hvordan den kan overleve så mye i tilfelle. Har ikke fått kortison krem. Leste om noen sim fikk det og trodde at det var borte når det ikke var det. Klør egentlig ikke så mye heller. Legger du fremdeles klær i fryseren? Bruker du stromectol? hvor lang tid fikk du bedkjed om å ha mellom tablettene? Anonymkode: 9ccd7...544 Skjønner ikke jeg heller.. Ja, sant, men du ser jo om du får nye prikker. Hvis du ikke klør så mye lenger, kan det jo hende du er kvitt det! Ja, gjør det en natt først, og så vasker jeg de som kan vaskes på 60 grader. Fryser også dyne, pute, sko og jakker. Bruker stromectol ja, skulle ta de med 12 dagers mellomrom. Har fått tak i benzylbenzoat nå også, så skal smøre meg med det samtidig. Anonymkode: 8dc9c...15e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #102 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke jeg heller.. Ja, sant, men du ser jo om du får nye prikker. Hvis du ikke klør så mye lenger, kan det jo hende du er kvitt det! Ja, gjør det en natt først, og så vasker jeg de som kan vaskes på 60 grader. Fryser også dyne, pute, sko og jakker. Bruker stromectol ja, skulle ta de med 12 dagers mellomrom. Har fått tak i benzylbenzoat nå også, så skal smøre meg med det samtidig. Anonymkode: 8dc9c...15e Er du sikker på at du har skabb enda? Sa legen at det var greit å kombinere? Anonymkode: 9ccd7...544
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #103 Skrevet 13. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du har skabb enda? Sa legen at det var greit å kombinere? Anonymkode: 9ccd7...544 Nei, litt usikker, men de tablettene hadde bare 50 % sannsynlighet for å drepe alle med bare en gangs bruk, så tar ingen sjanser. Har ikke spurt, men googla meg frem til det. Virker som utenlandske studier er mye mer nøye enn det som står på norske sider. Anonymkode: 8dc9c...15e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #104 Skrevet 14. mars 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, litt usikker, men de tablettene hadde bare 50 % sannsynlighet for å drepe alle med bare en gangs bruk, så tar ingen sjanser. Har ikke spurt, men googla meg frem til det. Virker som utenlandske studier er mye mer nøye enn det som står på norske sider. Anonymkode: 8dc9c...15e Så dyre tabletter som ikke virker en gang. Det er skuffende. Det står veldig lite om hvordan man skal ta dem i forhold til klær osv. Tar man på rene klær i det man tar tabletten eller holder det å ta rene etter man har dusjet etter ca 12 timer? Noen plasser står det man burde ta dem med et måltid fordi det setter en prosess i gang og funker bedre mens i vedlegget står det at man burde faste? Tar du dem på dagen eller på kvelden? Hvordan er dine prikker nå? Anonymkode: 9ccd7...544
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #105 Skrevet 14. mars 2019 På 8.3.2019 den 10.51, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke gjort det! Det kan spre seg overalt, solstudio, treningsapparater osv.. Anonymkode: 8dc9c...15e Kan det spre seg via f.eks H&M når man prøver klær man får i posten? Tror jeg skal slutte med det😲 Anonymkode: 0ea32...1b3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #106 Skrevet 14. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan det spre seg via f.eks H&M når man prøver klær man får i posten? Tror jeg skal slutte med det😲 Anonymkode: 0ea32...1b3 Det er lite sansynlig. Vanligvis er det lite smitte via klær. I tillegg går det nok 7 dager fra noen har sendt dem tilbake til du får dem. Da er det nok skumlere i butikk. Anonymkode: 9ccd7...544
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #107 Skrevet 31. mars 2019 På 13.3.2019 den 8.55, AnonymBruker skrev: Nei, litt usikker, men de tablettene hadde bare 50 % sannsynlighet for å drepe alle med bare en gangs bruk, så tar ingen sjanser. Har ikke spurt, men googla meg frem til det. Virker som utenlandske studier er mye mer nøye enn det som står på norske sider. Anonymkode: 8dc9c...15e Har du blitt kvitt det nå? Anonymkode: 9ccd7...544
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå