Gå til innhold

Hvis et familiemedlem hadde ødelagt yndlingsbilen din, hadde det gått ut over vennskapet


AnonymBruker

Hadde vennskapet blitt ødelagt  

29 stemmer

  1. 1. Hadde vennskapet blitt ødelagt

    • Ja i en kort periode
      1
    • Nei
      3
    • Ja i en lang periode
      3
    • Nei ikke hvis synderen selv betalte skadene
      16
    • Jeg hadde aldri tilgitt det
      6


Anbefalte innlegg

Jeg har klart å kollidere i en lyktestolpe og ødelagt hele siden på bilen på passasjersiden til mitt søskenbarn midt mellom dørene med stor bulk fra gulv til tak. Hvordan hadde det gått med vennskapet etter det?

Jeg er redd for vennskapet 

 

Anonymkode: 5e25e...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvordan hun/han hadde oppført seg etterpå. Hadde de steppet opp og sagt ifra med en gang og forsikret meg om at de skulle betale, så hadde jeg vært ok med det. 

Anonymkode: 55d0d...00a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et menneske er viktgiere enn en bil.

 

Mer har jeg ikke å si om denne saken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde ikke ødelagt noe vennskap, er kun en bil. Men hadde regnet med synderen betalte alle utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ødelagt min bil, på den måten du beskriver, så hadde jeg nok lagt hendene på hodet, fått sjokk og sagt at dette var idioti. Jeg hadde håpet du kunne utarbeide en plan for å dekke egenandelen eller annet slik at jeg ikke ble økonomisk ansvarlig, men du er jo familien min og jeg hadde ikke dumpet deg eller dyttet deg ut. Ikke noen andre jeg kjenner heller. Skjønner du? Ikke gjør sånne ting igjen, jeg tror du har lært og vokst mye på dette, bruk denne erfaringen til å være mer voksen fremover.

Anonymkode: 8d1b1...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natt til første bursdagen min som jeg og samboeren min var sammen klarte han å vrake bilen min omtrent på samme måte som du gjorde. Jeg ble fly forbanna der og da, og han følte seg nok som verdens verste akkuratt da. Bilen ble retta opp igjen og vi er fortsatt sammen 😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er pga idiotkjøring og null respekt for mine verdier, så ja. Det hadde helt klart ødelagt tilliten for en lang periode. Om jeg låner bort noe så forventer jeg at folk passer på det det låner.

 

Et hendig uhell hadde jeg unnskyldt umiddelbart😊

Anonymkode: 20a3c...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennskapet med akkurat deg ville nok vært ødelagt ettersom du unnlot deg ansvaret og gjemte deg bak mamma som en drittunge. Ærlighet varer lengst vet du, reaksjonen din har alt å si. 

Anonymkode: 1fb06...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner ikke bort bilen til noen ikke har respekt for andre sin eiendom. 

Anonymkode: ff7c7...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har ødelagt søskenbarnet ditt sin bil? Tredje tråden dette

Anonymkode: a5ed7...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...