AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Del Skrevet 6. februar 2019 Noen som har disse vaginakulene? Tenkte jeg skulle prøve å stramme meg opp litt nedentil, men vet ikke om jeg forstår helt hvordan jeg skal bruke dem. 😕 Noen som har erfaringer? Ikke nødvendigvis om disse, men vaginakuler generelt? Trodde de skulle hvile i underlivet mitt, og at jeg måtte knipe for å unngå at de falt ut. Men de sitter jo som støpt inni der? Uten at jeg må knipe til en gang? T.o.m den største sitter helt bom fast. Er det kanskje slik at jeg skal bruke dem når jeg er opphisset...? Føler meg litt dum nå kjenner jeg.https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/vaginakuler-fantasy-for-her/ Anonymkode: 28bf8...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Del Skrevet 6. februar 2019 Tror du skal ha den lille kula inni Anonymkode: 7f397...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #3 Del Skrevet 6. februar 2019 Ta heller å sett tjue brusflasker i et hjørne, så trer du deg nedpå en etter en og mens du kniper så flytter du de til et annet rom. Neste dag til et annet rom osv.... når våren kommer så greier du bære de rundt huset 👍🏻 Anonymkode: 5f78d...fc0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #4 Del Skrevet 6. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta heller å sett tjue brusflasker i et hjørne, så trer du deg nedpå en etter en og mens du kniper så flytter du de til et annet rom. Neste dag til et annet rom osv.... når våren kommer så greier du bære de rundt huset 👍🏻 Anonymkode: 5f78d...fc0 Hahahaha dette er det morsomste jeg har lest av alle såkalte tips eller kommentarer om kniping fikk meg en god latter der, ser det for meg!!!!!!!!!!! Fra spøk til alvor: Jeg har erfaring med både sånn der og med ben wa balls og det er ikke en treningsmetode som fungerer for meg. De sitter der uansett , men hensikten er å knipe uansett for når musklene kjenner motstand skal de liksom trenes opp på linje med en håndvekt at da jobber musklene hardere. Den varianten med gummiball nesten som en sånn stressball fungerte bedre for meg for da kunne man knipe med motstand uten at det stoppet knipinga men tror man kan få like godt resultat uten noe verktøy også! Anonymkode: c092c...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 8. februar 2019 #5 Del Skrevet 8. februar 2019 Når det gjelder vaginakuler, så er det ikke slik for alle at du setter de inn også sklir de ut med en gang. Og det betyr ikke at du ikke har gjodt av å stramme opp musklene. Når du setter den inn, kan du dra litt i snoren for å lage motstand. Også knipe for å holde tilbake. Det finnes også tyngre kuler, hvis man vil ha noe man må jobbe mere med. Det hjelper helt klart å gjøre knipeøvelser uansett, men jeg synes det er lettere med kuler som du kan trekke i. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 #6 Del Skrevet 8. februar 2019 Hva er poenget med vaginskuler?? Aldri skjønt poenget.. Skal det være godt eller er det trening?? 😛 Anonymkode: 2b1b6...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 8. februar 2019 #7 Del Skrevet 8. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med vaginskuler?? Aldri skjønt poenget.. Skal det være godt eller er det trening?? 😛 Anonymkode: 2b1b6...ae9 De kan brukes for begge deler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #8 Del Skrevet 10. mars 2019 Hvordan vet man hva man bør starte med? Eller er det den minste og jobbe seg oppover i vekt? Anonymkode: ab89f...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 10. mars 2019 #9 Del Skrevet 10. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan vet man hva man bør starte med? Eller er det den minste og jobbe seg oppover i vekt? Anonymkode: ab89f...1a8 Nei, motsatt så klart - man begynner med de største ettersom de lettere holder seg inni der på egenhpnd uten hjelp fra musklaturen. Deretter beveger man seg til mindre kuler etterhvert som musklene er sterke nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #10 Del Skrevet 10. mars 2019 6 minutter siden, utakulanini skrev: Nei, motsatt så klart - man begynner med de største ettersom de lettere holder seg inni der på egenhpnd uten hjelp fra musklaturen. Deretter beveger man seg til mindre kuler etterhvert som musklene er sterke nok! Men de større er jo tyngre - altså må de være vanskeligere å holde oppe? Anonymkode: ab89f...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #11 Del Skrevet 10. mars 2019 Mine sitter også som støpt. Men skjønner poenget med å ligge og dra litt Ibsen, men det synes jeg fort gjør litt vondt igjen... Kan få litt «menssmerter» av det, så jeg tør ikke.. Anonymkode: 6941d...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå