Gå til innhold

Hjelpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei hun jeg er sammen med har vært sykt av og på i det siste.. Hun har tydeligvis ikke hatt det så bra hjemme, så jeg tilbydde henne å sove hos meg, opptil flere ganger. Men hun kom ikke, og fortalte meg hvilken dårlig støtte jeg ga hun og at hun ikke ville ha en sånn person i livet som behandlet hun sånn.. Jeg spurte hun flere ganger om hun ville komme til meg, og kose oss sammen, men hun kom ikke. 

Jeg har spurt om hun vil dra ut å spise, dra til London på weekend tur og slikt.. hun har vært helt med på det, til hun plutselig sender meg melding om at vi bare skal droppe alt, uten en grunn? dette har også skjedd flere ganger. Også ber hun meg velge mellom henne og venner. Plutselig litt senere er hun skikkelig på meg, forteller meg at hun elsker meg og lignende. Og spør om hun likevel kan komme til meg i dag, vi ble enige om at hun skulle komme til meg i dag, jeg har droppet noen planer fordi hun skulle komme til meg. Litt før hun skulle komme, forteller hun meg at hun dropper å komme i dag likevel, og ber meg gi hun noen penger jeg tydeligvis skyldte hun for flere uker siden, og forteller meg at hun ikke mener å være slem mot meg, men at hun drar hjem til seg selv likevel? 

Merker jeg blir så sliten, av å føle at jeg aldri strekker til for hun, og hvor dårlig hun syntes jeg behandler hun? når det eneste jeg gjør er å være grei, å spør om vi kan finne på noe bare vi to? 

Anonymkode: 70183...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, trådstarter

 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...