AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #21 Skrevet 6. februar 2019 Bruker kun våtservietter. Fungerer ypperlig! Men har funnet et par merker som fungerer bedre enn de andre. Synes blant annet de fra Rema1000 er veldig bra (de grønne fra Lev Vel-serien) Anonymkode: 004df...8ec 2
Gjest Malone Skrevet 6. februar 2019 #22 Skrevet 6. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan lager du egne våtservietter? Jeg bruker kluter og fukter med vann. Er det mye løs avføring tar jeg ev. litt toalettpapir først, ev. skyller i vasken. Våtservietter på tur, men liker det ikke. Anonymkode: 387c1...15d Så enkelt det lar seg gjøre. Blander vann med litt olje, legger en bunke tørrkluter i en siplock-pose, og heller ned i olje/vann blandinga til alle klutene er passe våte
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #23 Skrevet 6. februar 2019 Jeg har kun vann på slike engangskluter og legger de våte i ziplock, trenger ikke ha olje på. Holder seg våte. Aldri hatt behov for å vaske med annet enn vann. Anonymkode: 6d77a...6be
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #24 Skrevet 6. februar 2019 Jeg har alltid lurt på hvorfor våtservietter er så kalde mot huden, uansett hvor varmt det er i rommet. Ungen rykker til og jeg har testet det på meg selv også, det er altfor kaldt "der en skal vaske seg ren". Anonymkode: 1227f...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå