AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Hei! Vet selv hvor umoralskt dette er og at man ikke bør blande seg eller flørte med noen som er i et forhold. Men er det greit med bare en liten melding? Kjenner en fyr via jobbgreier, så han nylig og kjente en god følelse i magen. La han til på Fb men ser at han har kjæreste. Vært venn med han på instagram i noen år. Jeg har nylig blitt singel og har dermed ikke tenkt på fyren før, på samme måte som jeg gjør nå. Er det helt fy fy å sende et lite Hei på instagrammelding? Bare sånn at han skjønner at jeg liker han? Kan jo være at han er i et forhold som tilfeldigvis går mot slutten. Ikke dermed sagt at jeg kan blande meg inn. Men kan jo ta evigheter å sitte å følge med på Fb om han endrer status. Ingen barn eller ekteskap i bildet. Anonymkode: a3c17...272
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Nei, bare nei. La han være i fred. Vis interesse når eller hvis han blir singel. Anonymkode: ba560...702 27
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Kjør på, jeg synes det er greit å dyppe tåa litt i vannet og sjekke interessen hos menn i forhold. Det kan bli rotete greier da, du tenker vel at enten kan dette blir et seriøst forhold hvor han slår opp med dama og blir sammen med deg, eller så får du en avvisning og så vet du det og kan gå videre. Men i realiteten ender det vel oftere opp mellom disse ytterpunktene, på skalaen fra at han er høflig og liker oppmerksomheten og derfor aldri gir en klar avvisning (men heller aldri gjør det klart at han vil ha deg) til at han ender opp med å ha en affære med deg. Altså at det ender opp med å bli en mann du kan få litt, men aldri helt. Hvis man faktisk faller for fyren så gjør det ganske vondt å være på andreplass, en han ikke vil gi alt til. Så vær litt obs på det, erfaringsmessig blir jeg sjelden direkte avvist av menn i forhold, men det betyr ikke at de har tenkt å slå opp med dama si likevel. Anonymkode: c01de...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Det er to kvinner la oss kalle dem Kari og Lisa. Lisa er sammen med... Ola og de har det bra sammen, Lisa sørger for at Ola spiser godt og kjøper inn gode parfymer og kremer til han siden hun allerede kjøper sånt til seg selv. Hun behandler han bra og sørger for at de har et godt liv sammen. Og Ola behandler selvfølgelig Lisa eksemplarisk tilbake... så har vi Kari da... hun er singel og ensom. Hun ser på Ola og forholdet han har til Lisa. Kari sier ikke at hun vil ha et forholdt som Ola og Lisa har, eller at hun vil ha en mann som er lik Ola. Neida Kari vil og SKAL ha Ola... mentaliteten din er den der 👆🏻 Patetisk historie ikkesant? Ikke vær sånn du å. Du har nylig vært gjennom et brudd, nærhet finner du ikke hos en som er opptatt i fra før av. I beste fall vil han knuse selvtilliten din der og da, i verste fall knuse sjela de over tid. Finn en som er singel, men først og fremst gi deg selv litt tid etter et brudd. Anonymkode: 48b66...6f8 12
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er to kvinner la oss kalle dem Kari og Lisa. Lisa er sammen med... Ola og de har det bra sammen, Lisa sørger for at Ola spiser godt og kjøper inn gode parfymer og kremer til han siden hun allerede kjøper sånt til seg selv. Hun behandler han bra og sørger for at de har et godt liv sammen. Og Ola behandler selvfølgelig Lisa eksemplarisk tilbake... så har vi Kari da... hun er singel og ensom. Hun ser på Ola og forholdet han har til Lisa. Kari sier ikke at hun vil ha et forholdt som Ola og Lisa har, eller at hun vil ha en mann som er lik Ola. Neida Kari vil og SKAL ha Ola... mentaliteten din er den der 👆🏻 Patetisk historie ikkesant? Ikke vær sånn du å. Du har nylig vært gjennom et brudd, nærhet finner du ikke hos en som er opptatt i fra før av. I beste fall vil han knuse selvtilliten din der og da, i verste fall knuse sjela de over tid. Finn en som er singel, men først og fremst gi deg selv litt tid etter et brudd. Anonymkode: 48b66...6f8 Hvor står det i TS sitt hovedinnlegg at hun har bestemt seg for å skulle ha Ola, som du sier? Anonymkode: a3c17...272
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Vet selv hvor umoralskt dette er og at man ikke bør blande seg eller flørte med noen som er i et forhold. Men er det greit med bare en liten melding? Kjenner en fyr via jobbgreier, så han nylig og kjente en god følelse i magen. La han til på Fb men ser at han har kjæreste. Vært venn med han på instagram i noen år. Jeg har nylig blitt singel og har dermed ikke tenkt på fyren før, på samme måte som jeg gjør nå. Er det helt fy fy å sende et lite Hei på instagrammelding? Bare sånn at han skjønner at jeg liker han? Kan jo være at han er i et forhold som tilfeldigvis går mot slutten. Ikke dermed sagt at jeg kan blande meg inn. Men kan jo ta evigheter å sitte å følge med på Fb om han endrer status. Ingen barn eller ekteskap i bildet. Anonymkode: a3c17...272 Hør på deg selv, du har lyst til å potensielt ødelegge et forhold for et ligg kun fordi DU er singel og kjeder ræva av deg og kanskje sender melding til en mann som er like tett som deg. Håper du sender melding og karma fukker med deg! Menn som forlater dama si med utroskap forlater DEG igjen med utroskap, lykke til potensielt homewrecker Anonymkode: c2a70...99b 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, bare nei. La han være i fred. Vis interesse når eller hvis han blir singel. Anonymkode: ba560...702 Hadde du TS likt det om d u var kona hans?? Hvorfor når han er opptatt, snakk om å øke seg problemer.. Anonymkode: 1ca16...15b 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde du TS likt det om d u var kona hans?? Hvorfor når han er opptatt, snakk om å øke seg problemer.. Anonymkode: 1ca16...15b Lage seg.... Anonymkode: 1ca16...15b 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde du TS likt det om d u var kona hans?? Hvorfor når han er opptatt, snakk om å øke seg problemer.. Anonymkode: 1ca16...15b Hva prater du om?? Jeg skrev at TS skulle la han være i fred. Hun kan ta kontakt når han er singel. Anonymkode: ba560...702
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva prater du om?? Jeg skrev at TS skulle la han være i fred. Hun kan ta kontakt når han er singel. Anonymkode: ba560...702 Det var til ts Anonymkode: 1ca16...15b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var til ts Anonymkode: 1ca16...15b Åja, da siterte du visst feil innlegg. Beklager 😊 Anonymkode: ba560...702
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #12 Skrevet 5. februar 2019 Nei. Bare nei. Ha litt selvrespekt. Anonymkode: 38669...342 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Skrevet 5. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja, da siterte du visst feil innlegg. Beklager 😊 Anonymkode: ba560...702 Går bra 💙 Anonymkode: 1ca16...15b
SoWhat? Skrevet 5. februar 2019 #14 Skrevet 5. februar 2019 Ser med null respekt på menn som prøver seg når de er i forhold. Syns det er like sløvt at kvinner gjør det. Frekt og respektløst for å være ærlig 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #15 Skrevet 5. februar 2019 Svaret er NEI. Det kan du ikke gjøre. Du hadde ikke likt om en annen dame sendte meldinger og viste interesse for din mann som du elsket. Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Blir sint av å lese sånne ting som det her, TS. Anonymkode: 39932...c28 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #16 Skrevet 5. februar 2019 Klart det er ok. Anonymkode: 18c28...e47 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #17 Skrevet 5. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det i TS sitt hovedinnlegg at hun har bestemt seg for å skulle ha Ola, som du sier? Anonymkode: a3c17...272 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet selv hvor umoralskt dette er og at man ikke bør blande seg eller flørte med noen som er i et forhold. Men er det greit med bare en liten melding? kjente en god følelse i magen. Jeg har nylig blitt singel og har dermed ikke tenkt på fyren før, på samme måte som jeg gjør nå. Bare sånn at han skjønner at jeg liker han? Kan jo være at han er i et forhold som tilfeldigvis går mot slutten. Ikke dermed sagt at jeg kan blande meg inn. Men kan jo ta evigheter å sitte å følge med på Fb om han endrer status. Ingen barn eller ekteskap i bildet. Anonymkode: a3c17...272 Var litt vanskelig å klippe hovedinnlegget når mesteparten av det hun skriver tyder på at hun vil ha «Ola» Anonymkode: 48b66...6f8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #18 Skrevet 5. februar 2019 Nei det er ikke greit , du er interessert i han og han er i forhold med en annen. Han dumper ikke ei han elsker for ei som har fulgt han på instagram og stalker han , og som heller ikke viser respekt for forhold. Glem han og gå videre. Du kan ikke være så psykelig opphengt i han at du sitter å venter på at han blir singel men om han en dag blir det så tar han kontakt med deg om han er interessert i å sjekke vannet mellom dere to. Du klarer å skjønne at det er et vann som vil drukne dere begge og en uskyldig person til om du prøver å dyppe tåa i nå, det blir å rock the boat og lage en synkingskatastrofe så ta deg sammen! Anonymkode: 85320...4fe 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 Ts her. Er ikke ute etter et ligg eller direkte ødelegge for noen. Er ute etter et fast forhold og vil etablere meg. Ble singel for snart 3mnd siden og tiden går og det begynner å haste med å etablere seg. Mange på min alder har flere barn og enebolig. Og for å ha det sagt, så fikk min forrige kjæreste stadig meldinger fra damer. Han svarte høflig men avvisende tilbake. Kan ikke si at det plaget meg nevneverdig. Han var attraktiv og en offentlig person. Så det må man jo bare regne med. Har selv blitt kontaktet når jeg har vært i forhold. Men avvist på en hyggelig måte og da har de fleste akseptert det og gått videre. Hadde håpet på det samme om jeg kontaktet mannen nevnt i første innlegg. Så hadde jeg visst hvor jeg hadde han. Anonymkode: a3c17...272
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #20 Skrevet 5. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svaret er NEI. Det kan du ikke gjøre. Du hadde ikke likt om en annen dame sendte meldinger og viste interesse for din mann som du elsket. Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Blir sint av å lese sånne ting som det her, TS. Anonymkode: 39932...c28 Ja sier meg enig med alt som står her! Anonymkode: 85320...4fe 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå