Gå til innhold

Hvorfor ignorerer Blogg.no meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte forespørsel om å starte blogg på lørdag, og har ennå ikke fått noe svar. Er jeg avvist, eller ignorerer de meg? Vet dere i så fall hvorfor de ignorerer meg? 

Anonymkode: 0f35a...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skal legge ned blogg.no.... Det skjer visst i april, så alle bloggene der må bytte plattform innen 9.april.

Er nok derfor du ikke får starte blogg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller... kanskje ikke legge ned, men her er hvertfall beskjeden som kommer opp når jeg logger inn på min gamle blogg.

9. april 2019 vil blogsoft stenges og bloggene på plattformen slettes!

OPPDATERING: Vi har mottatt snart 1800 søknader, inkludert de som ønsker å starte ny blogg. Alle søknader vil bli behandlet, i første omgang de som ber om overføring. ALLE VIL FÅ SVAR, og det er ikke nødvendig å søke flere ganger. Vi beklager ventetiden!

Blogsoft avvikles og vil etter 9. april 2019 ikke lenger være tilgjengelig for brukerne.

Denne bloggen er ikke flyttet over til blogg.nos nye publiseringsløsning og slettes fra plattformen 9. april.

Fram til 9. april 2019 kan du laste ned innholdet i bloggen din, søke om å få fortsette på blogg.no, eller flytte bloggen din til en annen plattform.

Klikk her for informasjon om hva som skjer og hva du kan gjøre med din blogg før denne datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du fikk svaret ditt da. haha :) Tar visst bare litt tid, men du vil få svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...