Gå til innhold

Sunn_sprek_anita


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper

Noen som følger henne på IG?

Ser hun skal gjeste hos Jovialemammaer på fredag🙄 Jeg likte henne veldig godt før da hun skulle begynne å gå ned i vekt, da motiverte hun meg kjempe mye i 2015-2016 men, nå siste årene har det vært mye gnål og kjedelig på hennes instastory.

Reklame har dukket mer og mer opp og det er av å til jeg lurer på om hun har to personligheter, skifter utrolig mye humør og dette var FØR hun begynte på IVF.

Skal bli "spennende" å se hvordan hun holder koken i en heldag hos de, kanskje jeg får et bedre inntrykk.

Hun sier at hun vil begynne med egen bedrift å hjelpe andre med kosthold men, hun selv får jo hjelp av sponsorer.

Hva synes dere om denne bloggeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er enig med deg. Ble imponert før, men nå synes jeg hun alltid har unnskyldninger. «Må være lov å unna seg litt ekstra når...». Jeg er forsåvidt helt enig i at det er lov å kose seg litt ekstra av og til, men nå er det jo hele tiden. Ikke veldig inspirerende da. 

Er dessuten veldig redd for at hun skal få seg en skikkelig nedtur etter denne IVF-runden. Hun har liksom innstilt seg på å være så positiv, og tenker at det skal gå bra. Jeg har aldri vært gjennom noe sånt, så sikkert dumt av meg å mene noe om det, men jeg ser for meg at det er mer fornuftig å han litt mer realistisk tankegang på det. At man er forberedt på at det kan gå begge veier og tar det som det kommer, det er ingenting man får gjort fra eller til nå uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
43 minutter siden, richbitch skrev:

Er enig med deg. Ble imponert før, men nå synes jeg hun alltid har unnskyldninger. «Må være lov å unna seg litt ekstra når...». Jeg er forsåvidt helt enig i at det er lov å kose seg litt ekstra av og til, men nå er det jo hele tiden. Ikke veldig inspirerende da. 

Er dessuten veldig redd for at hun skal få seg en skikkelig nedtur etter denne IVF-runden. Hun har liksom innstilt seg på å være så positiv, og tenker at det skal gå bra. Jeg har aldri vært gjennom noe sånt, så sikkert dumt av meg å mene noe om det, men jeg ser for meg at det er mer fornuftig å han litt mer realistisk tankegang på det. At man er forberedt på at det kan gå begge veier og tar det som det kommer, det er ingenting man får gjort fra eller til nå uansett.

Helt enig med deg, er utrolig mye "lov å unne seg extra" fordi at... Jeg synes det er hverdag hun koser seg, og hun som er da utdannet kostholdsveileder så blir det litt feil? Før så fant jeg mye inspirasjon... Altså jeg har stusset i flere ganger om hun lider enda av bulimi, og er ikke særlig motiverende de hun legger ut om kosthold og når hun da følger noen andre sin plan og får hjelp av de.

Jeg er redd at hun skal få seg en smell på IVF-runden... Man må vær psykisk innstilt at det kan også gå rett vest, og jeg er redd for denne damen takler det veldig dårlig.

Følger jo henne med da, Mors hjertet mitt dunket for henne men, jeg tror hun sliter veldig med seg selv. Så skal bli spennende å se henne "live" en hel dag, kan vær jeg får som sagt et helt annet inntrykk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...