Gå til innhold

Chatten


xeyes

Anbefalte innlegg

Takk for praten i kveld/natt da jenter (og gutter) Det var veldig koslig :D Ble litt mye skrivefeil på slutten der da men hehe

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tidligere bruker

Hey, i like måte, lille venn!! :D

(måtte sniklese her, men jeg skal ikke gjøre det for ofte... :oops: )

Hodet mitt dunker litt ekstra i dag... =(

Det var kjempegøy; - chatten svikter jeg ikke! hehe...

Koz, Nath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere bruker

Hey, Vinga... Så ikke deg der, jeg... Så jeg har nok logget meg på etter deg. Var der i de sene nattetimer, jeg... hehe... Jeg var logget på som Nathalie(snill pike) og som Nath, jeg... Gidder ikke gjemme meg bort, vettu... =)

Koz, Nath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidligere bruker

Neida, Vinga... Jeg skal ikke skrive særlig med innlegg, jeg bare sjekker om det står noe spennende.

Chatten kommer jeg ikke til å bli borte fra uansett.... Vil bare la ting bero en del før jeg evt registererer meg på nytt under nytt nick. Har det ikke så bra i livet for tiden at jeg takler masse hetsing og hete diskusjoner rundt meg.

See you some other time....

Koz, Nath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble der ikke så lenge der igår da men... det var kjempekoselig! Dette må vi gjøre flere ganger! Veldig kjekt når man ikke skal ut (eller noe) i helgen.. så slipper jeg å kjede meg :ler: Det blir mange gode kommentarer ute å går etterhvert som drinkene flyr.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere bruker (nath)

ooops... satt og hørte på musikk og surfet, så jeg merka ikke at noen var innom chatten... sorry...

er der nå og følger med...hehe...

koz, Nath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...