Gå til innhold

Hva betyr det at han kommenterer andre kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en type i 2 mmd nå. Han behandler meg alltid veldig bra, oppmerksom osv men et par tilfeller nå har han kommentert andre kvinner når vi har vært ute. Slik som at en har på seg en gjennomsiktig bluse, eller at en har på seg en veldig utringet topp. Jeg er ikke spesielt sjalu av meg men jeg aner ikke hva dette betyr. Vi dater jo bare, kan det være at han vil jeg skal skjønne at han er åpen for å møte andre? Kjeder han seg med meg eller er dette noe vanlig?

til å treffes 2 mnd ser jeg han 1-2 ggr i mnd og stort sett tekster vi daglig men han sender stort sett ting om seg selv.

burde jeg bare spørre om han vil fare andre?

Anonymkode: 52887...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok bare såpass trygg på deg at han kan kommentere slikt..? Kommenterer han andre ting også? For eksempel rare klær på menn eller lignende? Eller er det kun damer - og ofte?

• Liker 2
Skrevet

At ut han er sosialt inkompetent eller mindre begavet. Og/eller at han er en usikker fjott.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Begynn å kommenter andre menn også ser du hvordan han reagerer. Blir han sur så bare kall han eh hykler

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 6
Skrevet

Registrerer han det bare, eller det liksom sånn mannlig teit kommentar? Kaller det oi oi-kommentar. Hvis det er en oi oi-kommentar, si fra. Det er bare teit og barnslig.

Anonymkode: 84786...aeb

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, SM30 skrev:

Han er nok bare såpass trygg på deg at han kan kommentere slikt..? Kommenterer han andre ting også? For eksempel rare klær på menn eller lignende? Eller er det kun damer - og ofte?

Han virker trygg på meg generelt. Han har introdusert meg for venner av seg. 

Men om han har fått den oppfatningen av at jeg ikke virker veldig sjalu vet jeg ikke. Det har skjedd to ganger når vi er ute og han ender ikke opp med å stirre. Han snakker rundt det på en måte som liksom skal inkludere meg om det gir mening. Han pleier ikke kommentere på hva menn har på seg men så har vi ikke sett så mye rart heller...

Skrevet
31 minutter siden, Perle skrev:

At ut han er sosialt inkompetent eller mindre begavet. Og/eller at han er en usikker fjott.

Det virker ikke som om han er noen av disse tingene, han er jo også over 40. Men singel lenge 😬

Skrevet
29 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Begynn å kommenter andre menn også ser du hvordan han reagerer. Blir han sur så bare kall han eh hykler

Lurte på om jeg skal det ja 😅

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Registrerer han det bare, eller det liksom sånn mannlig teit kommentar? Kaller det oi oi-kommentar. Hvis det er en oi oi-kommentar, si fra. Det er bare teit og barnslig.

Nei, ikke sånn oi oi. Men ikke sikker på om det bare er det første heller..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker ikke som om han er noen av disse tingene, han er jo også over 40. Men singel lenge 😬

Men da er det jo enda værre. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han virker trygg på meg generelt. Han har introdusert meg for venner av seg. 

Men om han har fått den oppfatningen av at jeg ikke virker veldig sjalu vet jeg ikke. Det har skjedd to ganger når vi er ute og han ender ikke opp med å stirre. Han snakker rundt det på en måte som liksom skal inkludere meg om det gir mening. Han pleier ikke kommentere på hva menn har på seg men så har vi ikke sett så mye rart heller...

Tror ikke jeg ville lagt noe i dette... Du kan evt si at du syns det er litt ubehagelig, men hvis han gjør det for å inkludere deg og vise at han er trygg på deg vil han muligens bli litt overrasket. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, SM30 skrev:

Tror ikke jeg ville lagt noe i dette... Du kan evt si at du syns det er litt ubehagelig, men hvis han gjør det for å inkludere deg og vise at han er trygg på deg vil han muligens bli litt overrasket. 

Hva er denne merkelige forestillingen om at hvis menn kommenterer andre kvinner foran den han dater så er det fordi han er trygg på henne. WEIRD. Jeg mener - det er sånn man gjør etter hvert, og da ikke hele tiden da heller.

• Liker 7
Skrevet

Neste gang han gjør det, spør du: «Du er ganske interessert i kvinnemote, merker jeg?»

Anonymkode: 5ef8f...c75

• Liker 4
Skrevet

Hvis dette er vedvarende, så er han sånn av gammel vane, og ser deg kanskje mer som en venninne?

Hvis dette var engangstilfeller, så kan det være en shit-test.

Skrevet
42 minutter siden, O.G. said:

Det betyr at han ikke har respekt for deg.

Nei, det betyr det ikke.

Er dere damer virkelig så usikre at dere ikke tåler uskyldige kommentarer rundt folk og fe?

Hvis han kun kommenterer damer med en seksuell undertone har jeg misforstått..?

Skrevet

40 minutter siden, SM30 skrev:

Nei, det betyr det ikke.

Er dere damer virkelig så usikre at dere ikke tåler uskyldige kommentarer rundt folk og fe?

Hvis han kun kommenterer damer med en seksuell undertone har jeg misforstått..?

Du tror denne mannen hadde blitt fornøyd hvis Ts hadde begynt å kommentere enhver mannelig lekkerbisken hun såg mens han var der?

Skrevet
6 minutter siden, O.G. said:

Du tror denne mannen hadde blitt fornøyd hvis Ts hadde begynt å kommentere enhver mannelig lekkerbisken hun såg mens han var der?

Nei, men TS snakket om "et par tilfeller" over en 2 måneders periode. 

Mange menn har heller ingen problemer med å anerkjenne andre "kjekke" menn, med mindre de selv har mindreverdighetskomplekser...

• Liker 1
Skrevet

TS igjen. Takk for svar!

Jeg har lurt på om det er en slags test eller om han prøver å se om jeg blir sjalu. Kan dette være tilfelle? Han kunne liksom sett på de uten å si noe også? Men han så ikke på de på en sånn stirrende måte heller...

Kanskje jeg bare skal si til han neste gang at jeg ikke synes det er greit? Og om han ser mest på meg som en fuck buddy er det litt rart i forhold til hvordan han er med meg generelt. Men nei, vi har jo ikke snakket om hva vi er....

Skrevet

Det er så teit de greiene der ass..

Det er enkelte som bruker det som en test for om du er sjalu men når man hører kommentarer om andre kvinner ofte så er det ikke mye sjalusi å spore men heller tankegangen om at han liker meg ikke sånn allikavel. Så menn som er interessert i en dame som og snakker mye om andre damer skyter seg selv i foten.

Uansett ville jeg gått videre for uansett hvilken hensikt han har (tester deg/prøver å gjøre deg sjalu/prøver å gjøre det usikker/ser på deg som bare en venn) Så er det jo alle dårlige hensikter og ikke verdt å bruke tid og energi på.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...