Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid pleier kontroll og vaksiner å ta?

Anonymkode: 4be51...95d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok tenkt at det kan ta en time. Man skal jo kle av, veie og måle først. Selve kontrollen inne hos helsesøster tar vel 15-20 min kanskje, og så må du vente 20-30 min etter vaksinen, i tilfelle reaksjon.

Anonymkode: 8aab3...932

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid pleier kontroll og vaksiner å ta?

Anonymkode: 4be51...95d

Den tiden det tar. Forsinkelser skjer, også på helsestasjonene. 

Anonymkode: af88b...65f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville nok tenkt at det kan ta en time. Man skal jo kle av, veie og måle først. Selve kontrollen inne hos helsesøster tar vel 15-20 min kanskje, og så må du vente 20-30 min etter vaksinen, i tilfelle reaksjon.

Anonymkode: 8aab3...932

Tja, har aldri vært en hel klokketime hos helsesøster med noen av mine. Så det varierer nok en del. 

Men det er greit å beregne 1 time likevel, det kan være venting, babyen skal plutselig ha mat eller ny bleie osv. 

Anonymkode: 6edfc...dc9

Skrevet

De tar som regel vaksinen i begynnelsen etter måling, så ventetiden blir bakt inn i tiden samtalen tar. Ville sagt maks en halv time med mindre det er noe spesielt. 

Skrevet

Jeg ville også satt av en time. Du er ikke inne hos helsesøster i en time, men som flere påpeker, man skal kle av, veie, måle, kle på, babyen må kanskje ha mat, også må dere vente litt etter vaksinen før dere får lov å dra.. 

Anonymkode: 73e5a...58a

Skrevet
Spoiler

Jeg er også sjeldent inne hos helsesøster mer enn 10-15 minutter, men det er ofte ventetid, kø til veiing og måling først, også må man jo vente 20 minutter etter vaksine. Så greit å sette av en time uansett. 

Anonymkode: b0a1f...221

Skrevet

Vi har vært inne hos helsesøster i en time flere ganger, så jeg ville holdt av halvannen time for å være på sikre siden.

Anonymkode: fad5f...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...