Gå til innhold

Blir invitert som reserveløsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde et bra forhold til min manns ekskone før hun giftet seg på nytt. Da kunne vi ha felles bursdagsfeiringer og gikk sammen på skoleavslutninger og gikk på noen av de samme festene (grunnet felles venner). Etter at hun giftet seg har mye endret seg og vi snakker omtrent ikke sammen lenger. Når noen av våre felles venner inviterer til fest kan ikke de gå hvis vi går. Det ene paret som de hadde som felles venner inviterer nå henne og hennes nye mann istedet for oss da de ikke vil komme ellers. Nå kan ikke de komme på en fest og vi har derfor blitt invitert.. kjenner det smaker vondt å bli invitert som plan B og har faktisk ikke lysst å komme.. er jeg for hårsår her?

Anonymkode: e96b8...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har de valgt side. Selvfølgelig kan du være såret. Men er vel egentlig ikke så mye å gjøre med det. Kanskje like greit å kutte båndet? 

Anonymkode: b07de...a1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er utrolig dårlig gjort av de som inviterer? Altså de som inviterer til festen har ingenting med deres forhold til ekskona og den nye mannen hennes.

Jeg hadde ALDRI latt meg påvirke på denne måten. hvem jeg inviterer er min sak, hvem som velger å komme er deres sak... hvem som har problemer med hverandre interesserer meg ikke. Jeg inviterer mine venner, og velger ikke bort noen fordi noen andre ønsker det.

Og til slutt, jeg hadde ikke gått på den festen... å bli invitert på den måten er ikke aktuelt.

Anonymkode: 73a9c...c05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ettersom problemene begynte etter at hun fant seg ny mann, høres det ut som om han kanskje er sjalu og ikke ønsker at dere skal omgåes. Men ta kontakt med henne og spør rett ut om dere har gjort eller sagt noe dumt, og om det er derfor dere ikke lenger blir invitert, og si at dere savner det vennskapet dere hadde før. 

Anonymkode: f47e4...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...