Gå til innhold

Avskjedsdrøm med bestefar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen år tilbake var min bestefar veldig kreftsyk. Før han ble så dårlig hadde jeg og kjæresten bestilt ferie sammen. Dette var selvfølgelig akkurat da han var på sitt dårligste, og jeg var veldig i tvil om jeg skulle dra eller ikke. Jeg endte opp med å dra da bestefar sa at han ville veldig gjerne at jeg skulle dra. Jeg sa aldri skikkelig farvel til han før jeg dro, fordi jeg trodde jeg kom til å se han etter jeg kom hjem. 

En natt drømte jeg at da vi var på ferie drømte jeg at bestefar kom i drømmene mine og sa farvel. Han fortalte meg at jeg ikke skulle være lei meg og at han hadde det bra nå. Helt på slutten sa han at det bare var å senior på himmelen om jeg savner han, og at han skulle passe på meg. Jeg bråvåknet og var helt ut grått. Dette var va. Klokken 5 på natten. Morgen etter ringte mamma og det første jeg spørr om er; er han død? Og mamma bekreftet. Da hadde han gått bort i 2-tiden den natten. 

Jeg har alltid tullet bort det med overnaturlige ting og har ikke helt trodd på det. Men etter dette! Så vet sannelig ikke jeg. Har lenge ønsket at han skulle komme tilbake i drømmene mine, men dette er den eneste gangen han har dukket opp.

Noen som har opplev det samme??

Anonymkode: 2912c...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud, for en fin opplevelse av noe så trist. Jeg har ikke helt samme opplevelse,  men det satt meg litt ut.  Min mormor gikk bort ifjor veldig uforutsett.  Jeg sto å holdt hun i hånda,  og strøk hun i pannen helt til hun gikk bort.  Det var en veldig fin måte å si, hade på. Jeg fikk takket for at hun alltid hadde vært der for meg.  Hun var ikke redd for døden,  og hadde ikke noe vondt.  Hun fikk bort ca 19.45. 

Jeg var hjemme i ti tiden.  Ville være litt igjen, og ta innover alle inntrykk.  Tok av meg klærne, hoppa i dyna og skulle ta av meg klokken.  Da hadde den stoppet på 19.45.  Rett før jeg skulle sovne,  kjente jeg at hun ga meg meg en klem.  Hun hadde myke kinn med din og jeg var sikker på det var hun som var der og sa hade og god natt. Har aldri sovet så godt før.  

Rart at døden kan være så vakker 

Anonymkode: 319e3...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...