Laila Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg prøver meg på en dagbok jeg også. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å bruke den,men får se. Jeg kommer nok til å bli en fast bruker av dette forumet,for her virker det veldig greit.Det som jeg ligger mest merke til her inne er humoren.Den liker jeg Dagen i dag er grei.Jeg stod opp kl 2 i natt,og vært våken siden.Ja,det er slik innimellom. I dag har jeg ikke tenkt å gjøre stort.Bare slappe av og dasse.Ungene kommer i kveld,og det ser jeg fram til. En fin søndag :brunette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, og velkommen,kvakker! Er du en kvakksalver eller bare i slekt med Donald? (Duck, altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 10. april 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2005 Takk for det, Lompa :-) Jeg er kusinen til donald,og kanskje det neste hatobjektet fra andeby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 Hatobjekt? Legger du an på å bli det eller ...? Kan du ikke heller bli en super-kvakker, som Fantonald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 10. april 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 10. april 2005 Ja,det har du helt rett i.Akkurat som fantomia. Kvekking er absolutt min greie.Takker for tips. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 10. april 2005 #6 Del Skrevet 10. april 2005 Bare hyggelig. velkommen som KGs nye superhelt. Bare ikke bli for nebbete!;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 13. april 2005 #7 Del Skrevet 13. april 2005 hopper innom og sier grattis med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 17. april 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 17. april 2005 Takk for det Seroxata :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 22. april 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 22. april 2005 Lenge siden jeg har vært her nå,så jeg stikker innom en tur. Det er rolig denne uken.Har ikke ungene,så det blir mye dødtid.Noen dager går det greit,mens andre dager er det verre.Det er ikke alltid bare-bare å ikke gå i jobb.Skulle ønsket jeg kunne jobbe,men men. Så her sitter jeg som en datanerd og blafrer fra forum til forum til tider. :o Jeg er ganske lettet for tiden.Jeg hadde trodd det ville ta tid å få typen ut av systemet,men jeg er visst på god vei ser jeg.Heldigvis.Og det er bare etter 1 måned. Jeg ser fram til sommeren,det er en herlig forsmak vi har fått på den. Håper dere får en fin dag :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Lotta Skrevet 22. april 2005 #10 Del Skrevet 22. april 2005 Hei Kvakker! Legger igjen et ønske om at du får en fin helg! Carpe Diem Klemmer fra Lotta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Skrevet 23. april 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 23. april 2005 Takk for det :-) Ønsker det samme for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå