Gjest Chrizzy Skrevet 9. april 2005 #1 Skrevet 9. april 2005 Jeg lurer på det, hvordan havner folk her? Jeg trengte råd, søkte bare på diskusjonsforum på nettet og kom over KG. Hadde ikke vært på noe slikt forum før og ble bare værende her Enn du da, hvordan kom du hit?
Gjest Madam Felle Skrevet 9. april 2005 #7 Skrevet 9. april 2005 Søkte på ett eller annet, og havnet her. Siden ahr jeg vært her
Dina Skrevet 9. april 2005 #8 Skrevet 9. april 2005 Søkte på "silikon implantat" for et par år siden...!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. april 2005 #9 Skrevet 9. april 2005 Tror jeg fant KG gjennom en link på startsiden.no en gang for mange år siden og har vel vært her fra og til siden.
Gjest Gjesta Skrevet 9. april 2005 #10 Skrevet 9. april 2005 Jeg husker ikke helt hvordan jeg fant forumet, men mitt første innlegg var som anonym på seksualitet angående å hoppe av i svingen. Fikk huden full og stempla som teiting av Milla, og siden ble ingen kvitt meg gitt
Sommerfugl Skrevet 9. april 2005 #11 Skrevet 9. april 2005 Jeg husker ikke, men det er i allefall lenge siden.
Crazee Skrevet 10. april 2005 #14 Skrevet 10. april 2005 Søkte etter "menn i skjørt" og hamna oppi ein diskusjon her
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #16 Skrevet 10. april 2005 Det husker jeg ikke... Det begynner å bli noen år siden, for å si det sånn.
Celia Skrevet 10. april 2005 #20 Skrevet 10. april 2005 Det forumet jeg pleide å være på fikk så mye reklamer, at det gikk så treeegt å få opp sidene der. Så byttet jeg til et annet forum og har surfet litt rundt liksom. Og nå er jeg nettopp ramlet inn hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå