AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Vet det varierer, men det jeg hadde hørt var at de var gjerrige, hadde dårlig klesstil og var veldig sære. Nå har jeg møtt en som er alt annet enn det.. han er super-raus, veldig omtenksom og ja jeg er litt betatt. Ulempen er at han bor der nede men det er jo ikke så langt unna egentlig. Noen som har datet tyske menn? Anonymkode: 1d6e4...c8f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 De er like onde som alle andre menn. Anonymkode: 817a5...c95 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Like forskjellige som andre menn. Anonymkode: fa66f...43e 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Tror ikke de er så forskjellige fra norske menn. Jeg hadde en ferieflørt med en, og han kledde seg da bra, var spandabel og behandlet meg veldig bra. Anonymkode: 31ce2...7ab 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Jeg har vært sammen med en tysker, og han var psykopat. Anonymkode: 80a2f...4a8 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 Du må forstå dem. Min oppfattelse er at de er mer glad i rutiner og regler. Mer gentlemen og familiekjære, men ikke på bekostning av jobben. Litt rigid ordenssans men det er bare et pluss med mindre man er en rotekopp selv. Nå er alle menn forskjellige men ville ikke forventet unnasluntring og slendrian av en tysker. De kan være spandable men ikke snakk om noe sløsing. Og de kan bli oppfattet som gjerrige. Anonymkode: a5ec1...917 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Har vært med flere tyske gutter og syns de er greie og ordentlige men gjennomsnitlig er dem spinklere enn norske menn utseendemessig Anonymkode: 81932...d48
SoWhat? Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 To ferieflørter, og rimelig sprø med positivt fortegn begge to. De kan det med å feste for å si det sånn. Uten at det blir bråk og grøftefyll. Spandable og morsomme, men så ut som nerder fra 80-tallet begge to faltisk 🙂 men artige. Vet ikke om det er noen spesielle fellesstrekk...
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 Jobber med endel tyskere. Synes de er hyggelig, men veldig “lydige” og strikse. I tillegg litt sære/ utdatert i klesveien. Anonymkode: 0ab5d...a26 1
kenpet Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De er like onde som alle andre menn. Anonymkode: 817a5...c95 Skjønner ikke hvorfor kvinner fortsetter med å gi poeng til slike tåpelige innlegg, men det forklarer jo bare nivået på dette forumet. 5
Eplejuice123 Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 De liker lakk, reimer, pisk og gaffateip 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #12 Skrevet 23. juli 2019 Hvis man han sans for utseendet til tyskere, så vil man nok finne noen som er kjekke, ja. Min erfaring er at de ønsker at kvinnen skal være pågående, og da gjerne på den måten at kvinnen viser seg frem både fysisk og mentalt. Tyskere liker kvinner med god fysikk, nærmere bestemt store muskler og god kondis. Skryt derfor hemningsløst av hvordan og hvor mye du trener, samt gjerne også hva slags sportsklesmerker du liker å bruke. Videre bør du i samtalen komme tungt inn på utdanningen din, som fortrinnsvis er en akademisk utdanning på høyere nivå. Vis kunnskapsrikhet og stor evne til logisk tenkning og kald fornuft. Skryt av alt du gjør av praktiske ting i hjemmet: skifter bildekk, lager steik til middag, skifter rørpakninger, pusser opp, osv. Med andre ord: fremstå som en mann. Det tyskere vil ha er en pågående, selvsikker mann, med bryster og vulva. Det er i hvert fall dette min erfaring sier meg. Men det kan hende det bare har noe med meg å gjøre. Andre kan selvsagt ha gjort seg andre erfaringer og har andre oppfatninger av dem. Anonymkode: 47e7d...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #14 Skrevet 23. juli 2019 Hva tror dere tyske menn skriver om norske damer? Anonymkode: cccd8...2cf 2
Anonymburker Skrevet 23. juli 2019 #15 Skrevet 23. juli 2019 Tyskere er gjerrige, de har alltid med seg alt mulig hjemmefra på ferietur til Norge. Det er iallefall min erfaring😋 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #16 Skrevet 24. juli 2019 Jeg er kjæreste med en tysker. Pen, snill, omtenksom, lidenskapelig. Høyt utdannet (kirurg), men ikke snobb. Aldri hatt det så bra med noen før. Anonymkode: a9fb6...349 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #17 Skrevet 24. juli 2019 On 7/23/2019 at 2:34 PM, AnonymBruker said: Hvis man han sans for utseendet til tyskere, så vil man nok finne noen som er kjekke, ja. Min erfaring er at de ønsker at kvinnen skal være pågående, og da gjerne på den måten at kvinnen viser seg frem både fysisk og mentalt. Tyskere liker kvinner med god fysikk, nærmere bestemt store muskler og god kondis. Skryt derfor hemningsløst av hvordan og hvor mye du trener, samt gjerne også hva slags sportsklesmerker du liker å bruke. Videre bør du i samtalen komme tungt inn på utdanningen din, som fortrinnsvis er en akademisk utdanning på høyere nivå. Vis kunnskapsrikhet og stor evne til logisk tenkning og kald fornuft. Skryt av alt du gjør av praktiske ting i hjemmet: skifter bildekk, lager steik til middag, skifter rørpakninger, pusser opp, osv. Med andre ord: fremstå som en mann. Det tyskere vil ha er en pågående, selvsikker mann, med bryster og vulva. Det er i hvert fall dette min erfaring sier meg. Men det kan hende det bare har noe med meg å gjøre. Andre kan selvsagt ha gjort seg andre erfaringer og har andre oppfatninger av dem. Anonymkode: 47e7d...5c5 Tror du er inne på noe gitt.. Anonymkode: 1b14e...015 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #18 Skrevet 24. juli 2019 Min kusine var gift med en fra sør Tyskland. Var veldig konservativ angående kjønnsroller. Mannen som hovedforsørger og kvinner med barn og på kjøkkenet. Hun sa at det var vanlig i sør Tyskland, men jeg har ikke egne erfaringer i forhold til å si at det er slik. Anonymkode: f5017...a66 1
Ritter Skrevet 25. juli 2019 #19 Skrevet 25. juli 2019 Alle de ulike svarene i denne tråden viser jo at tyske menn er like forskjellige som andre menn. Min tyske familie/slekt er bosatt på forskjellige steder i Tyskland, og det finnes ingen fellesnevner for hvordan de ser ut eller oppfører seg. Det jeg imidlertid aldri har funnet noe fornuftig svar på, er hva som ligger til grunn for at folk som ikke har visst navnet mitt har spurt kollegene mine etter "hun tyske". Jeg har bodd omtrent hele livet i Norge. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #20 Skrevet 25. juli 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Min kusine var gift med en fra sør Tyskland. Var veldig konservativ angående kjønnsroller. Mannen som hovedforsørger og kvinner med barn og på kjøkkenet. Hun sa at det var vanlig i sør Tyskland, men jeg har ikke egne erfaringer i forhold til å si at det er slik. Anonymkode: f5017...a66 Dette er ikke vanlig, med mindre det var for 60-70 år siden. Anonymkode: 006fd...65f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå