CEL. Skrevet 13. juni 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 13. juni 2002 Har en kompis som lånte DVD-filmen til Harry Potter av meg og han sendte en meldig etterpå at det var noe av det dårligste han hadde sett.... Han hadde kjedet seg i tre timer. han er science fiction-fan dilux, så jeg tror han hadde for høye forventninger til filmen. Uansett! Jeg er uenig, likte filmen kjempegodt! Så traileren i går og den virket bra. Fikk jo ikke se så mye da! Og premieren er i november.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #22 Del Skrevet 21. juni 2002 For de som vil se mer av traileren er den nå på 2min og 5 sek! http://harrypotter.warnerbros.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #23 Del Skrevet 21. juni 2002 Forresten er jeg litt skuffet over at Dobby/Noldus ser ut som han gjør, men men... Gleder meg til bok nr 4 blir filmet, for jeg ser Blunka for meg som en litt søt husnisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 21. juni 2002 #24 Del Skrevet 21. juni 2002 Må bare slenge meg på her; Harry Potter-bøkene er helt supre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2002 #25 Del Skrevet 21. juni 2002 Harry Potter er geniale bøker. :D Men er det noen som vet når den femte boka egentlig kommer? Jeg trodde den skulle komme i sommer, jeg, men nå hører jeg rykter om alt fra denne høsten til neste høst! *får angst* Jeg kan ikke vente så lenge! :o Men for å snakke om noe litt annet: Har dere hørt alle disse menneskene som påstår at Harry Potter er utsendt fra djevelen selv for å sende flest mulig småbarn til helvete? Jeg blir redd når jeg leser sånt, jeg! Ikke fordi jeg tror Harry Potter er farlig, hehe, men fordi det er skremmende at det faktisk finnes mennesker som tror på slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mulle Skrevet 23. juni 2002 #26 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg må si meg uenig med mange her inne, om hvilke bøker som er best. 1 og 2 er kjempebra, bevares. I den tredje boka derimot synes jeg Rowling viser at intelligensen hennes er på topp! Slutten er overraskende genial, og råspennende.!!!Jeg kunne rett og slett ikke legge boka fra meg, kunne ikke!! (sånn var det nå forresten med alle.) Den fjerde boka er mørkest, annerledes slutt, og så åpen at jeg ble irritert etter siste setning...aargh! håper neste kommer snaaart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #27 Del Skrevet 24. juni 2002 Hva var siste setning igjen? Husker ikke at jeg la spesielt merke til den jeg.... Forøvrig synes jeg bok nr 4 er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 25. juni 2002 #28 Del Skrevet 25. juni 2002 Hva var siste setning igjen? Husker ikke at jeg la spesielt merke til den jeg.... As Hagrid had said, what would come, would come ... and he would have to meet it when it did. Forøvrig synes jeg bok nr 4 er best! Kan i alle fall forstå at enkelte av dei små synest det var skremmande... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. juni 2002 #29 Del Skrevet 25. juni 2002 Så faktisk et klipp fra den nye harry potter filmen på god kveld norge eller absolutt underholdning, og den ser bra ut!! Gleder meg, har ikke lest bøkene, men har planer om det! Bare sett filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå