AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Jeg har vært på fire dater med en fyr, og vi er eksklusive, og han sier at han liker meg, men sier han syns det er skummelt og at han ikke lett blir engasjert, men at jeg har noe ved meg som han liker veldig godt. Hvordan ville dere forholdt dere til det/ handlet framover uten å skremme han bort, for jeg merker at jeg liker han også veldig godt og vil også gjøre det mindre skummelt, få han til å falle for meg. Anonymkode: 2b8cc...02a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Jeg ville spurt hva han egentlig vil for det er typisk noe menn som bare vil ha pulevenn sier. De leker offere og tør liksom ikke få følelser for det er jo så skummelt, men det er bare en fin måte å si at de ikke kommer til å ville ha noe kjæreste sånn at de bare kan få godene som sex ut av kontakten. Så ville jeg spurt hvorfor han har begynt å date hvis han ikke er emosjonelt bearbeidet med seg selv til å være klar for å tørre å få følelser og ha kjæreste. Man kan ikke få noen til å falle for seg om de ikke har tenkt til det så still han til veggs å spør hva han egentlig vil så du ikke kaster bort tid. Gi han max 3 måneder Anonymkode: 3b313...f17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå