AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Den spirituelle "læreren" Teal Swan påstår at hun ble rituelt misbrukt av en satanistisk organisasjon i flere år, men mange tror ikke på historien hennes, påstår hun lyver og er narsissist. Jeg sitter og ser på en video nå der hun påstår at hun ble tvunget til å ha sex med et lik som hadde erigert penis pga rigor mortis. Kan dette medføre riktighet? Jeg trodde ikke lik fikk ereksjon av det, penis består da ikke av muskler. Anonymkode: 805f5...9a6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Bulbospongiosus muscle Ischiocavernosus muscle Hvordan døde denne mannen? Alt etter hvordan han døde kan såkalt death erection også være en mulig forklaring. Har du lenke til videoen? Anonymkode: c092f...0a9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Hun sa eksplisitt rigor mortis. Hun sier også at når hun var 8 år gammel ble hun sydd inn i et lik. Det må være et stort lik i så fall, som en hval eller noe, jeg kan ikke se for meg at det går an å sy noen på 8 år inn i et lik? Ja dette er makabert jeg vet, men det som er enda verre er at det virker som hun har diktet opp hele historien: Anonymkode: 805f5...9a6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun sa eksplisitt rigor mortis. Hun sier også at når hun var 8 år gammel ble hun sydd inn i et lik. Det må være et stort lik i så fall, som en hval eller noe, jeg kan ikke se for meg at det går an å sy noen på 8 år inn i et lik? Ja dette er makabert jeg vet, men det som er enda verre er at det virker som hun har diktet opp hele historien: Anonymkode: 805f5...9a6 Nå er det vel ikke sikkert liket gjennomgikk noen patologisk undersøkelse før det påståtte misbruket, så ikke sikkert hun visste/vet nøyaktig hva som forårsaket en eventuell «ereksjon». Kan en fullvoksen mann sys inn i et esel, kan nok en småvokst åtteåring fint kunne sys inn i en voksen mann. Jeg kjenner ikke til saken du refererer til i det hele tatt, men jeg kan med bakgrunn i egen oppvekst si at det er utrolig hva det går an å la en liten barnekropp gjennomgå som ingen skulle tro var mulig og som ingen ønsker å tro at noen ville være onde nok til å komme på å prøve. Det tok ikke mange forsøkene på å be noen om hjelp før jeg skjønte at ingen egentlig var interessert i noe annet enn å radbrekke hvert eneste ord jeg sa og prøve å kunne ta meg i en (påstått) løgn for så å kunne triumfere over det. Ingen var interessert i å hjelpe meg ut av det marerittet jeg var havnet inn i. Så da fikk overgriperne fritt leide til å fortsette, da, i godt over et tiår til. Heller ikke nå er noen interessert i å hjelpe meg med å bearbeide det jeg opplevde. Folk er kun interessert i å finne det de mener er logiske brister i det jeg har opplevd. Så jeg har sluttet å prøve. Når noen spør hvorfor jeg har de skadene jeg har, lyver jeg. Jeg gir de en mer normal og logisk forklaring av typen ulykker. Jeg har aldri løyet om misbruket jeg har opplevd, men jeg lyver jevnlig om ulykker jeg (altså ikke egentlig) har vært gjennom. Det er jeg blitt nødt til å lære meg å gjøre. Jeg liker det ikke, men jeg liker enda mindre å latterliggjøres, tråkkes på, snakkes ned til og å være skyteskive for folks beskyldninger og spydigheter. Og ja, jeg kan ha brukt feil uttrykk om ting jeg også. Jeg kan ha trodd noe het eller var noe annet fordi jeg aldri hadde hørt om de egentlige uttrykkene eller fenomenene, av typen rigor mortis kontra såkalt death erection. Det betyr ikke at jeg løy, og det betyr ikke at dama fra din sak lyver heller. Du visste jo ikke om death erection du heller, gjorde du vel? Eller at penis faktisk til dels består av en muskel? Anonymkode: c092f...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: [..] Anonymkode: c092f...0a9 Jeg aner ikke hva du har vært gjennom eller hvorfor det er relevant for denne tråden, og har ingen grunn til å mistro deg, men Teal Swan er definitivt en narsissistisk løgner og fabulist. Anonymkode: 1a6ff...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hva du har vært gjennom eller hvorfor det er relevant for denne tråden, og har ingen grunn til å mistro deg, men Teal Swan er definitivt en narsissistisk løgner og fabulist. Anonymkode: 1a6ff...8a1 Jeg prøvde å få deg til å forstå at hendelser som framstår som usannsynlige ikke nødvendigvis er usanne og at det er usympatisk og kan ha svært alvorlige følger å hoppe rett til den konklusjonen at folk lyver om traumer de har opplevd, men jeg ser at det hele gikk rett over hodet på deg. Det gjorde tydeligvis faktaene jeg kom med i det første innlegget mitt også. Insinuasjonene i den mildt sagt tendensiøse videoen du linker til, derimot, tok du rett til deg. Har du i det hele tatt prøvd å sette deg inn i saken selv via litt mer seriøse kilder? Anonymkode: c092f...0a9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde å få deg til å forstå at hendelser som framstår som usannsynlige ikke nødvendigvis er usanne og at det er usympatisk og kan ha svært alvorlige følger å hoppe rett til den konklusjonen at folk lyver om traumer de har opplevd, men jeg ser at det hele gikk rett over hodet på deg. Det gjorde tydeligvis faktaene jeg kom med i det første innlegget mitt også. Insinuasjonene i den mildt sagt tendensiøse videoen du linker til, derimot, tok du rett til deg. Har du i det hele tatt prøvd å sette deg inn i saken selv via litt mer seriøse kilder? Anonymkode: c092f...0a9 1. Litt morsomt at du belærer meg om å ikke få med meg ting, når du ikke har fått med deg at jeg ikke er samme person som skrev til deg først. Innlegget du siterte var mitt første i denne tråden, se på anonymkodene. 2. Videoen som AB 9a6 linker til har jeg ikke sett og er ikke hvor jeg har fått infoen min om Teal Swan fra. 3. Jeg har ikke skrevet noe som argumenterte mot trådens tema eller de linkene du kom med. Anonymkode: 1a6ff...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1. Litt morsomt at du belærer meg om å ikke få med meg ting, når du ikke har fått med deg at jeg ikke er samme person som skrev til deg først. Innlegget du siterte var mitt første i denne tråden, se på anonymkodene. 2. Videoen som AB 9a6 linker til har jeg ikke sett og er ikke hvor jeg har fått infoen min om Teal Swan fra. 3. Jeg har ikke skrevet noe som argumenterte mot trådens tema eller de linkene du kom med. Anonymkode: 1a6ff...8a1 Beklager, jeg burde ha sett på anonymkoden. Men begrunnelsen min for å dele min historie i denne tråden er fortsatt gyldig og jeg står for at poenget mitt gikk over hodet på deg. Anonymkode: c092f...0a9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 4. Jeg sier ikke at jeg tror "at folk lyver om traumer de har opplevd". Jeg sier at Teal Swan er en løgner som finner opp helt sinnsyke ting. Som at hun var misbrukt av en satanistisk sekt, med mange medlemmer som drepte folk, som ingen andre har hørt noe om, heller ikke de som kjente henne på den tiden hun sier hun ble utsatt for disse sinnsyke mishandlingene. Anonymkode: 1a6ff...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4. Jeg sier ikke at jeg tror "at folk lyver om traumer de har opplevd". Jeg sier at Teal Swan er en løgner som finner opp helt sinnsyke ting. Som at hun var misbrukt av en satanistisk sekt, med mange medlemmer som drepte folk, som ingen andre har hørt noe om, heller ikke de som kjente henne på den tiden hun sier hun ble utsatt for disse sinnsyke mishandlingene. Anonymkode: 1a6ff...8a1 Nå er det jo ikke sånn at de fleste overgripere går rundt og forteller andre hva de gjør mot ofrene sine, eller innrømmer ting i ettertid dersom noen spør. Folk som er nær hverandre, eller redd hverandre, tenderer også til å tie om og beskytte hverandre. Det foregår mye i det skjulte som ingen andre aner noe om, både innenfor hjemmets fire vegger og i for eksempel dypt religiøse miljøer og sekter. Tror du virkelig folk på Hedemarken visste (eller vil innrømme at de visste?) hva sekta Children of God bedrev langt inni skogen da de holdt til her i Norge? Folk blir drept stadig vekk uten at det dukker opp noe lik, det er tross alt USA dette er snakk om, ikke et lite og relativt oversiktlig land som Norge (selv om vi også her har en lang liste savnede mennesker vi ikke aner om er blitt drept eller ikke og i så fall hvordan). USA har til enhver tid en så stor mengde savnede mennesker, både registrerte og uregistrerte, at akkurat det med drapene neppe kan sies å motbevise det hun påstår å ha vært gjennom. Jeg aner ikke om denne dama er narsissist eller ikke og jeg vet heller ikke om hun snakker sant om oppveksten sin. Det vet ikke noen andre her i tråden sikkert heller, og heller ingen andre. Saken er ikke engang blitt etterforsket skikkelig. Men at dama (kanskje?) er psykisk syk og muligens også et dårlig menneske, betyr ikke at hun ikke kan ha hatt en grusom oppvekst. Faktisk så gjør det det mer sannsynlig at hun har hatt en grusom oppvekst. Personlighetsforstyrrelser skapes ofte av dårlige oppvekstkår, det gjør også en lang rekke andre diagnoser og uheldige personlighetstrekk. Og hvis vi et øyeblikk antar at historien hennes er sann - tror dere virkelig en slik oppvekst ville skapt et psykisk friskt og stabilt A4-menneske? Hvis folk synes denne dama er et så narsissistisk og slemt menneske som hun påstås å være så ta henne på det hun gjør galt i dag, ikke fokuser all energi på å radbrekke hele den påståtte oppveksten hennes når ingen strengt talt vet noe sikkert. Kanskje lyver hun, kanskje snakker hun sant eller kanskje tror hun hun snakker sant. Men dersom hele bakgrunnen hennes er en eneste gedigen løgn, så er argumentet jeg ser flest komme med, "det er jo helt sinnssykt, det kunne aldri skjedd", i beste fall naivt. Jo, det kunne ha skjedd. Jeg kan love dere en ting - dersom en handling er mulig å komme på for en menneskehjerne, så er den blitt utført i praksis, hvor grusom den enn måtte være. Om ikke i New Mexico, så et annet sted, og da vil det eksistere (eller ha eksistert) andre ofre. De som er uenige i det oppfordrer jeg til å ta en tur på biblioteket. Anonymkode: c092f...0a9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun sa eksplisitt rigor mortis. Hun sier også at når hun var 8 år gammel ble hun sydd inn i et lik. Det må være et stort lik i så fall, som en hval eller noe, jeg kan ikke se for meg at det går an å sy noen på 8 år inn i et lik? Ja dette er makabert jeg vet, men det som er enda verre er at det virker som hun har diktet opp hele historien: Anonymkode: 805f5...9a6 Det hun kommer med er viss vass. Anonymkode: a96f6...d81
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 Aldri hørt om dama og så bare de første minuttene av filmen, men la merke til at hun smilte da hun sa at barn ble drept. Sånn avslører man en løgner. Æsj. Anonymkode: 31d19...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg aner ikke hva du har vært gjennom eller hvorfor det er relevant for denne tråden, og har ingen grunn til å mistro deg, men Teal Swan er definitivt en narsissistisk løgner og fabulist. Anonymkode: 1a6ff...8a1 Ja hun er, helt klart. Skremmende at så mange følger henne. Anonymkode: 805f5...9a6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det vel ikke sikkert liket gjennomgikk noen patologisk undersøkelse før det påståtte misbruket, så ikke sikkert hun visste/vet nøyaktig hva som forårsaket en eventuell «ereksjon». Kan en fullvoksen mann sys inn i et esel, kan nok en småvokst åtteåring fint kunne sys inn i en voksen mann. Jeg kjenner ikke til saken du refererer til i det hele tatt, men jeg kan med bakgrunn i egen oppvekst si at det er utrolig hva det går an å la en liten barnekropp gjennomgå som ingen skulle tro var mulig og som ingen ønsker å tro at noen ville være onde nok til å komme på å prøve. Det tok ikke mange forsøkene på å be noen om hjelp før jeg skjønte at ingen egentlig var interessert i noe annet enn å radbrekke hvert eneste ord jeg sa og prøve å kunne ta meg i en (påstått) løgn for så å kunne triumfere over det. Ingen var interessert i å hjelpe meg ut av det marerittet jeg var havnet inn i. Så da fikk overgriperne fritt leide til å fortsette, da, i godt over et tiår til. Heller ikke nå er noen interessert i å hjelpe meg med å bearbeide det jeg opplevde. Folk er kun interessert i å finne det de mener er logiske brister i det jeg har opplevd. Så jeg har sluttet å prøve. Når noen spør hvorfor jeg har de skadene jeg har, lyver jeg. Jeg gir de en mer normal og logisk forklaring av typen ulykker. Jeg har aldri løyet om misbruket jeg har opplevd, men jeg lyver jevnlig om ulykker jeg (altså ikke egentlig) har vært gjennom. Det er jeg blitt nødt til å lære meg å gjøre. Jeg liker det ikke, men jeg liker enda mindre å latterliggjøres, tråkkes på, snakkes ned til og å være skyteskive for folks beskyldninger og spydigheter. Og ja, jeg kan ha brukt feil uttrykk om ting jeg også. Jeg kan ha trodd noe het eller var noe annet fordi jeg aldri hadde hørt om de egentlige uttrykkene eller fenomenene, av typen rigor mortis kontra såkalt death erection. Det betyr ikke at jeg løy, og det betyr ikke at dama fra din sak lyver heller. Du visste jo ikke om death erection du heller, gjorde du vel? Eller at penis faktisk til dels består av en muskel? Anonymkode: c092f...0a9 Klem til deg 💛 Anonymkode: 31d19...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 Har stelt en del mennesker i jobben min etter dødsfall, og det medfører ikke riktighet at rigor mortis påvirker penis. Anonymkode: cd081...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #16 Skrevet 4. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Har stelt en del mennesker i jobben min etter dødsfall, og det medfører ikke riktighet at rigor mortis påvirker penis. Anonymkode: cd081...9bc Takk! Anonymkode: 805f5...9a6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #17 Skrevet 4. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om dama og så bare de første minuttene av filmen, men la merke til at hun smilte da hun sa at barn ble drept. Sånn avslører man en løgner. Æsj. Anonymkode: 31d19...1ae Det kan også være en forsvarsmekanisme for å greie å forholde seg til og «overleve» traumene. Det er helt vanlig å le eller smile når man snakker om virkelig vanskelige ting. Det er samme greia som at folk begynner å le hysterisk i skremmende elker veldig triste situasjoner. Anonymkode: c092f...0a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå