AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Med samme flyselskap bør vel gå greit? Anonymkode: 6fb10...d02
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 På hvilken flyplass? Anonymkode: 9c788...a97
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken flyplass? Anonymkode: 9c788...a97 Brussel Anonymkode: 6fb10...d02
Gjest Linaria Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Hvis det er gjennomgående reise og du ikke må ut av sikkerhetskontrollen, plukke opp baggasje for så å gå inn igjen, så burde det gå helt fint.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Flyplassen i Brussel er stor i utstrekning og flyvninger til/fra Norge havner konsekvent i den mest avsidesliggende gaten. Så hvis du må sjekke inn baggasjen på nytt har du ikke sjans i havet til å rekke det. Hvis du ikke må det, burde det gå, men da kan du ikke somle noe sted i prosessen for du har ikke mange minuttene å miste. Anonymkode: 3fba4...951
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 Det skal gå fint det, de sender bagasjen direkte videre så lenge du informerer om det når du sjekker inn bagasje til første flyvning. Om du kjøpte flyvningene i en og samme billett er de satt opp til å passe sammen. Om du derimot booket to forskjellige separate flyvninger i to bestilinger så er det ikke sikkert det går, da ville jeg ringt flyplassen å hørt Anonymkode: b026a...846
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Det er rikelig uansett flyplass. Med mindre man må ut og hente bagasje, og sjekke inn igjen. Men man er sårbar for forsinkelser. Så jeg avveier det alltid mot 1) hvor viktig det jeg skal rekke dit jeg skal er 2) hvor mange andre avganger det er mellom transferflyplass og bestemmelsessted hver dag. Anonymkode: c02af...ea9
Andromeda Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Burde gå fint det. Vi hadde 50 minutter sist vi reiste (på utreise) og det gikk strålende. Hadde 1t45 på hjemreise, men da var det kø på rullebanen på Heathrow blant annet, så vi takk connection meget knepent. De venta på oss for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå