AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Del Skrevet 3. februar 2019 Veiene i nabolaget har ikke blitt måkt så jeg sliter med å finne parkeringsplass. Fant endelig en bra en i dag, så nå har jeg lyst til å la bilen stå frem til gatene skal ryddes. Bensintanken er faretruende nærme rødlyset. Vil tanken reduseres på noen måte når bilen blir stående slik? Anonymkode: d890b...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Del Skrevet 3. februar 2019 Nei, men hvis du lar den stå sånn i flere måneder om vinteren blir det mer kondens i bensinen når tanken er nesten tom. Anonymkode: 2d6a2...a55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Del Skrevet 3. februar 2019 Takk:) Det er kun snakk om 1-2 uker toppen, til gatene blir ryddet for snø. Eller at jeg trenger bilen. Anonymkode: d890b...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Del Skrevet 3. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk:) Det er kun snakk om 1-2 uker toppen, til gatene blir ryddet for snø. Eller at jeg trenger bilen. Anonymkode: d890b...8cc Null problem, verrre om det var snakk om 2mnd midt i hardeste vinter Anonymkode: 056cd...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 3. februar 2019 #5 Del Skrevet 3. februar 2019 Bilen min får hwy. problemer med kondens Mye fortere enn måneder, med lite bensin i seg... Vet den er ekstra utsatt da... Kenguru-gange, og helt håpløs I KØ-Kjøring... Overdose kondensfjærner, -på to halvfulle tanker fikser det... a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Del Skrevet 3. februar 2019 Det er 5 min å kjøre til nærmeste bensinstasjon så satser på at det skal gå greit. I verste fall så kjøper jeg en bensinkanne. 😅 Anonymkode: d890b...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå