AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Jeg snakker veldig mye med en mann og det er en del ting som bekymrer meg, som jeg får en dårlig magefølelse av. Er det noen jeg kan sende PM til å snakke med om disse tingene? Er litt redd han plutselig skal bli farlig. Samtidig føler jeg at han er alt jeg vil ha, og at det er ingen andre muligheter. Har følelser for han. Vil ikke at han skal kjenne igjen og vite jeg har skrevet noe her på et tidspunkt Anonymkode: da998...928
McMary Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Du kan skrive til meg. Jeg har ikke erfaring med farlige menn, heldigvis, men tror jeg vet litt om tegn man skal se etter og kan godt hjelpe deg å sortere tanker.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Magefølelsen - kvinneintuisjonen, det er noe av det mest fanttastiske vi har. De få tingene jeg angrer på her i livet, er de gangene jeg ikke fulgte magefølelsen. som regel ignorerte jeg den for å gjøre noen andre glade, eller fordi jeg var ensom og trengte selskap. Man skal ikke begynne å date noen som kan beskrives som "kam være farlig"!! Anonymkode: 5187e...320 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Du høres ut som meg, ett godt råd: hør på magefølelsen din, er du allerede redd han skal bli farlig så blir han farlig. Skjønner at du føler at han er alt du vil ha, men det er ikke han du vil ha- det er ikke noe gøy å være redd kjæresten sin og bli skadet. Endte med at "min" holdt på å kvele meg å sa jeg skulle dø så skulle han ta livet sitt etterpå. Don't do it, run away. Anonymkode: c806f...df4 11
SoWhat? Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 Hvem som helst kan skjule seg bak brukernavn her, og det er menn her som ikke akkurat er noen du ønsker å betro deg til. Så vær forsiktig. Elkers så er ikke psykotiske mennesker farlige sånn normalt. Har han tidligere vært voldelig og verre, så pass på. Det skal mye til for at du kan ha tillit til dem. 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Det at du i det hele tatt skriver at du er redd han kan bli farlig, er et varseltegn i mine øyne. Farlige menn kan også ha fine sider, men den farlige siden er den som må fram i lyset. Anonymkode: 4361e...93e 13
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #7 Skrevet 3. februar 2019 Jeg har på følelsen at du holder på å blande deg inn med en mann som er psykopat/narrsisist - magefølelsen din kjenner jeg igjen. Og han sa det under sex en gang «Jeg er farlig jeg!» Jeg hadde noe på følelsen og heldigvis lit jeg det ikke gå lengre enn at jeg kom meg ut av det. Men INGEN har gjort meg så vondt, såret meg så hardt! Jeg var ødelagt en god stund rett etterpå. Kom deg videre med en gang Ts! Dette er ikke noe du bør utforske videre. Det er mest sannsynlig for godt til å være sant! Anonymkode: 18ad6...a9d 4
Hilde1302 Skrevet 3. februar 2019 #8 Skrevet 3. februar 2019 Du kan skrive til meg. Har en del erfaring!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #10 Skrevet 3. februar 2019 Jeg hadde skrevet til @so_what , Ts. Hun virker kredibel. Anonymkode: de94b...13b
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 At du er redd han skal bli farlig er nok! Stol på magefølelsen din! Han er alt du vil ha fordi han spiller det, en conman! Anonymkode: 233d5...f58 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: At du er redd han skal bli farlig er nok! Stol på magefølelsen din! Han er alt du vil ha fordi han spiller det, en conman! Anonymkode: 233d5...f58 Er dette virkelig nok? Er i samme situasjon som ts, og tør ikke bryte ut siden jeg er redd han skal bli farlig eller ødelegge livet mitt på noe måte. Men han har ikke gjort meg noe, så jeg tenker det må være i mitt hode selv om jeg ikke har kjent på dette med andre menn. Kan jo også være irrasjonell angst? Anonymkode: 97b30...067
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 Hvis magefølelsen sier at dette kan bli farlig, så ikke involver deg med mannen. Uansett om han er farlig eller ikke i virkeligheten høres det usunt ut, og man skal ikke være i relasjoner hvor man er redd for den andre. Anonymkode: 6154e...ef1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker veldig mye med en mann og det er en del ting som bekymrer meg, som jeg får en dårlig magefølelse av. Er det noen jeg kan sende PM til å snakke med om disse tingene? Er litt redd han plutselig skal bli farlig. Samtidig føler jeg at han er alt jeg vil ha, og at det er ingen andre muligheter. Har følelser for han. Vil ikke at han skal kjenne igjen og vite jeg har skrevet noe her på et tidspunkt Jeg har vært i en lignende situasjon. Veldig pen, veldig sjarmerende person. Typ en 9 til min 5. Varsellampene ringte tidlig langt der bak en plass, men det er lett å bli revet med. Etter en kort stund var jeg sikker på at vedkommende hadde en alvorlig personlighetsforstyrrelse. Kutta kontakt, ga meg selv en god klapp på skuldra mens jeg venta spent på om jeg skulle bli knivdrept. Senka skuldrene etter ei uke. Hvis det er noe som helst som skurrer med den du snakker med, bør du gjøre det samme. Når du i tillegg tror vedkommende kan bli farlig, er det virkelig ikke verdt å utforske mer. Hvis det er samme type person du snakker med, er disse veldig flinke til å skape en illusjon, samt sjarmere og gi deg det du trenger for å få deg på kroken. Anonymkode: 585ca...489 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 Lytt til magefølelsen din. Jeg datet også en sjarmerende kjekk mann,ga meg mye oppmerksomhet og fikk meg til å føle meg spesiell. han var utrolig snill og lyttet og var veldig god i sengen også..drømmemannen med andre ord. Men etter en liten stund gikk varsellampene da han var veldig intens og ville at jeg skulle være hans med engang. Han ble irritert om jeg var sliten etter jobb og ikke orket å komme å sove med han. Fant ut etterhvert at han løy om mange ting som han egentlig ikke hadde trengt å lyve om. ble mer å mer tydlig at han hadde en personlighetsforstyrrelse etterhvert. Dumpet han til slutt og da ble han desperat og jeg fikk en ekkel følelse av at han faktisk kunne gjøre meg noe. Heldigvis har det ikke skjedd noe,men gikk lenge med en klump i magen,da han var veldig følelsesmessig ustabil. Anonymkode: e67c4...b9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå