Trulteskogen Skrevet 3. februar 2019 #21 Skrevet 3. februar 2019 Akkurat nå, Dødningehode skrev: Tror du er litt forelsket jeg. Første taktikk er generell nedlatendhet, om det ikke funger: ty til "du liker meg litt du" osv. Og så er vi igang med nedadspiralen. It only gets worse from here.
Gjest Dødningehode Skrevet 3. februar 2019 #22 Skrevet 3. februar 2019 8 minutter siden, Trulteskogen skrev: Første taktikk er generell nedlatendhet, om det ikke funger: ty til "du liker meg litt du" osv. Og så er vi igang med nedadspiralen. It only gets worse from here. Vel, det er bare vi to som snakker her da. I en bar hadde folk ristet på hodet og trodd vi var lidenskapelige elskere for tiende år på rad.
Trulteskogen Skrevet 3. februar 2019 #23 Skrevet 3. februar 2019 6 minutter siden, Dødningehode skrev: Vel, det er bare vi to som snakker her da. I en bar hadde folk ristet på hodet og trodd vi var lidenskapelige elskere for tiende år på rad. Eller de hadde sett med et medfølende blikk på meg, og et misbilligende blikk på deg som ikke klarer å ta et hint: ikke interessert
Gjest Dødningehode Skrevet 3. februar 2019 #24 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, Trulteskogen skrev: Eller de hadde sett med et medfølende blikk på meg, og et misbilligende blikk på deg som ikke klarer å ta et hint: ikke interessert Vi får starte en egen tråd om det.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 #25 Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, Trulteskogen skrev: Hvis TS da skulle være en av disse attraktive kvinnene som er blitt "desensualisert" , er det jo merkelig at hun må på byen og kline for å få seg en selvtilltsboost. Det hadde isåfall vært nok av oppmerksomhet å få i nøytrale settinger. Jeg vet ikke om jeg er pen eller ikke. Får høre fra mange at jeg er pen, men samtidig er det jo alltid noen som mener at jeg ikke er tynn nok, fin nok etc. Før øvrig er det andre jenter som er negative mot meg, og ikke menn. Tror ikke det påvirker seksualiteten min i noen særlig grad da... 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. Jeg mistenker at p-pillene er en medvirkende årsak til lav sexlyst. Men det gjør meg ingenting liksom, jeg tenker ikke så mye over det. Anonymkode: f8123...c37 Dette kan også påvirke meg. Jeg har spiral. Men når jeg tenker tilbake, har jeg alltid måttet "tvinge meg selv" til å orke å ha sex før jeg satt den inn. Anonymkode: fc48f...dfa
Christina82 Skrevet 4. februar 2019 #26 Skrevet 4. februar 2019 Innlegg slettet da det var brukerdebatt og tilsvar på dette. Ninab82, mod
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #27 Skrevet 4. februar 2019 Har du i det hele tatt opplevd bra sex så hele kroppen skjelver og sinnstilstanden er ekstatisk etter mer fordi det er så deilig, eller har du mest hatt det for å få selvtillitsboost? For om du bare har opplevd middelmådig sex så skjønner jeg deg godt , da er ikke sex store greiene eller noe å hige etter Anonymkode: 2e1d7...5f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå